snelkoppeling icoon bureaublad in taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Waarschijnlijk een hele simpele/domme vraag, maar ik loop hier al lange tijd mee.

Ik wil graag zo'n icoontje 'bureaublad' linksonder in mijn taakbalk hebben, zodat ik niet de hele tijd mijn open schermen hoef te minimizeren voordat ik op mijn bureaublad kom. Met Windows 98 had ik dat wel, maar nu ik een 2e hands comp. heb gekocht waar al XP opzat, lukt dit niet en hoe ik ook zoek, ik kan het niet vinden....

Kan iemand deze 'domme' vraag beantwoorden?:shocked:

Sorry, misschien heb ik mijn vraag geformuleerd, maar ik wil dat ene icoontje hebben, dat als ik erop klik me naar het bureaublad heb. Als ik nu bijvoorbeeld twee vensters open heb moet ik die eerst minimizeren voordat ik op mijn bureaublad ben. In W98 had ik rechtonder een icoontje waar ik op klikte zodat ik direct op mijn bureaublad kwam:)

Deze bedoel je.

Kopieër dit in notepad.

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Opslaan als desktop.scf en verplaatsen naar de taakbalk.

Geweldig, het werkt!!!! Bedankt beide voor jullie reacties, jullie hebben geen idee hoe blij ik nu ben!:thumb:

Huh, dat icoontje staat standaard toch gewoon links in de taakbalk? (1e icoontje op voorbeeld-plaatje)

a79978c77bb3454a.jpg

Als je hem weggooid, tja, weg is weg, ik heb hem ook niet, maar ik wil hem ook niet.:rolleyes:

TS, kopieër dat bestand naar de windows\system32 map, indien dat niet zo is.

Laatst bewerkt:
Nee dat icoontje stond er dus eerst niet;)

De vorige eigenaar van mijn comp. zal die wel hebben verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan