Snelkoppeling internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disturbed

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Op mijn werk heb ik op mijn bureaublad alleen nog de snelkoppeling van de internet explorer staan.

Als ik de temp internet files wil verwijderen deed ik dat normaal door met de rechtermuisknop op het internet explorer icoontje te klikken en dan kon ik van alles aan klikken om te verwijderen.

Nu krijg ik alleen nog de gegevens van de snel koppeling te zien.

Heb al op de schijven rond gekeken, maar ik krijg het niet voor elkaar om het terug te zetten.

Werk met Windows 2000.

Iemand een idee?

Probeer het eens via herstel uitleg geldt op zich voor alle versies.

kijk eens in: "C:\Program Files\Internet Explorer\

Als het goed is kun je dan het icoon kopieren en dus weer op het bureaublad plakken.

Dat is dan ook een snelkoppeling waarbij je geen extra functies krijgt via de rechtermuisknop.

Je kunt dezelfde opties in de browser zelf opvragen bij
extra=>internet opties. Kijk daar dan gelijk even bij geavanceerd of er een vinkje staat voor "toon internet exporer pictogram op bureaublad". De icoon die nu op je bureaublad staat is waarschijnlijk gewoon een snelkoppeling en niet de 'speciale' die bvia deze optie op je bureaublad verschijnt.

Geplaatst door hackerfrans
Je kunt dezelfde opties in de browser zelf opvragen bij
extra=>internet opties. Kijk daar dan gelijk even bij geavanceerd of er een vinkje staat voor "toon internet exporer pictogram op bureaublad". De icoon die nu op je bureaublad staat is waarschijnlijk gewoon een snelkoppeling en niet de 'speciale' die bvia deze optie op je bureaublad verschijnt.

Helemaal perfect, tis weer helemaal in orde.
Bedankt! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan