Snelkoppeling/link niet werkzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Bitch

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Goedeavond,

Wie zou mij verder kunnen helpen?
Ik ben niet zo erg handig met een pc, maar kan met jip en janneke uitleg een eindje op weg komen nu heb ik sinds kort een andere pc met het besturingsprogramma xp home. Bij mijn oude pc kon ik bijv. als er in een email een link/snelkoppeling stond daarop klikken en ik kwam op een andere website, maar ook bijv. bij het aanmelden van deze website om de bevestiging te sturen moest ik de snelkopeling/link kopieren en plakken om de link werkzaam te krijgen.
Ik heb hier al op het forum rond geneust maar kan niet echt de oplossing voor mijn probleem ontdekken. Ik heb ondertussen wel begrepen dat het waarschijnlijk te maken moet hebben met instelling, maar ik heb geen flauw idee waar ik dit moet zoeken om dit werkzaam te krijgen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Snelkoppeling maken

Hey, ik hoop dat je hiet wat aan hebt:

Snelkoppeling maken:

1. Klik met rechtermuisknop
2. Kies nieuw, snelkoppeling
3. Kies bij bladeren je hardeschijf in deze computer, klik op program files, ga naar je map (bijv Jip en Janneke) zoek het bestand dat eindigt op .exe
4. Klik 2x op je snelkoppeling en (als het goed is) start nu Jip en Janneke op!

Groetjes Stefan

Hey, ik hoop dat je hiet wat aan hebt:

Snelkoppeling maken:

1. Klik met rechtermuisknop
2. Kies nieuw, snelkoppeling
3. Kies bij bladeren je hardeschijf in deze computer, klik op program files, ga naar je map (bijv Jip en Janneke) zoek het bestand dat eindigt op .exe
4. Klik 2x op je snelkoppeling en (als het goed is) start nu Jip en Janneke op!

Groetjes Stefan

:confused: Ik denk dat je de vraag van de topicstarter eens goed moet doorlezen, want jij weet denk ik niet waar het over gaat hier :)

:confused: Ik denk dat je de vraag van de topicstarter eens goed moet doorlezen, want jij weet denk ik niet waar het over gaat hier :)

Hallo Jeronimo en stefan,

Als eerste hartelijk dank voor jullie reactie!
Vraag me niet wat ik nu precies heb gedaan, maar ik heb getracht een aantal tips die ik al her en der op deze site gevonden heb uit te voeren. In eerste instantie gebeurde er maar steeds niets, vandaar dat ik dacht dat het probleem nog steeds niet was opgelost, maar ik starte de pc vandaag op en klik in de mail op de snelkoppeling omdat er een antwoord was en voila, het werkt, maar welke tip nu gewerkt heeft. ????????????.

Overigens op toch antwoord te geven op de vraag van Jeronimo, ik heb outlook, maar wat je bedoeld met welke browser ik heb? Ik weet eerlijk gezegd niet wat daar mee bedoeld word.

Nogmaals dank voor jullie reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan