snelkoppeling naar website werkt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jac Art

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Geachte forum,

Sinds kort zit ik met volgende probleem.

In mijn favorieten heb ik een aantal sites opgenomen. Van deze sites heb ik een snelkoppeling naar het bureaublad gemaakt. Deze snelkoppelingen werkten tot voor kort perfect. Wanneer ik thans op een snelkoppeling (dubbel)klik dan krijg ik het volgende scherm te zien. Ër is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Maopties in het config.scherm". Dit is nieuw voor mij. Het lijkt mij trouwens ook ongebruikelijk. Kunt u mij helpen om de snelkoppeling van de website weer op een "normale" manier te laten werken?

Ik hoor graag van u!

met vriendelijke groeten,

Jac Art

Klik rechts op de snelkoppeling en kies voor openen met

Dan programma kiezen en kies voor internet explorer

snelkoppeling website

Geacht helpmij-forum,

De door u aangegeven mogelijkheid om met "openen met..." is in win xp niet mogelijk. Naar mijn mening moet het een instelling zijn. Maar waar vind ik die?

Ook heb ik gemerkt dat een internetkoppeling in e-mailberichten niet werkt. Ik moet steeds de koppeling kopieren naar het adresvenster in IE.

met vreindekijke groet,

Jac Art

Geacht helpmij-forum,

De vraag waarom de snelkoppeling op het bureaublad naar een website niet werkt is opgelost. Aan de linkerkant van het venster "Software" vindt je "programmatoegang en instellingen. Bij het openen kan men kiezen uit de configuratie "Microsoft Windows, "Niet Microsoft" en "Aangepast". Als men voor Microsoft Windows kiest, druk op OK, dan zijn alle koppelingen weer actief, zelfs de koppelingen die in een e-mailbericht staan aangegeven.

met vriendelijke groet,

Jac Art

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan