Snelkoppeling naar.......

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
286
Ik heb een klein probleempje. Als ik van af 1 van de partities een snelkoppeling maak naar het bureaublad, dan staat bij het icoontje Snelkoppeling naar (naam programma). Ik wil heel graag van die extra melding af, maar ben vergeten hoe ik dat moet doen.
 
1x met links op de naam klikken kun je het aanpassen of met rechts op het icoontje en kiezen voor "Naam wijzigen".
 
Ja daar was ik ook al achter, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik weet dat ik iets kan veranderen in mijn pc zodat ik die melding er niet bij krijg. Ik moest pas geleden XP opnieuw installeren en voorheen had ik die melding er ook niet bij. Ik ben alleen vergeten hoe en waar ik dat kan veranderen
 
Dit soms?
Open het register met regedit.

Als je deze optie per user wil activeren, ga dan naar volgende sleutel : HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer
Hierin zul je een sleutel link vinden. Wijzig de waarde naar 00 00 00 00.

Als je deze optie voor de hele pc wil activeren, ga dan naar volgende sleutel : HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer
Hierin zul je een sleutel link vinden. Wijzig de waarde naar 00 00 00 00.

Moest je later toch opnieuw die tekst willen zien, dan moet je de waarde opnieuw veranderen naar 1c 00 00 00.
Bron;
http://www.abforum.be/showthread.php?t=3138
 
Laatst bewerkt:
Er veranderd helemaal niks, die mededeling gaat weer gewoon mee.
 
Die heb ik inmiddels geïnstalleerd en dat werkt. Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan