Snelkoppeling op iMac

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Op mijn oude windows PC had ik een mapje op het bureaublad genaamd: banken. Als ik dat opende zaten daar al mijn banken in met een snelkoppeling zodat ik meteen kon inloggen. Nu heb ik net een iMac gekocht met een hele mooie muis, maar kan ik op deze iMac ook zo iets maken en hoe doe ik dat?

Gr.Toop

Volgens mij kan je ze ook overzetten met een usb bijv. Maar anders kan je ook een nieuwe map aanmaken(in finder (blije gezicht je met 2 kleuren blauw in de "startbalk")of op het bureaublad) en de url(ww.bank.nl) van de web browser naar de bestemde map slepen.

-- (magic mouse)
Map aanmaken rechter muisknop en dan nieuwe map kiezen
Of option key( alt toets) indrukken en dan klikken. En dan nieuwe map kiezen.

Laatst bewerkt:
Dat werkt niet. Als ik die map dan open krijg ik een veld te zien met links: al mijn bestanden, airdrop, programma's, bureaublad en dan daarnaast een zwart veld waar onder staat: naam

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon naar de website gaan van je bank. Rechtsklikken op de pagina, Bewaar pagina als. Kies voor structuur: Webarchief en opslaan naar keuze. Of bedoel je het zo niet?

Ik heb een map op mijn bureaublad gemaakt dat heet: Banken. Nu wil ik gewoon daarin mijn banken hebben met een snelkoppeling zodat ik meteen kan inloggen. Webarchief en opslaan kan ik niet vinden

Toop

Met je Safari browser naar de website van je bank en dan vorige instructies.

Dan krijg je dit venstertje boven in je browser.

2d9bght.jpg

Opslaan moet dus Bewaar zijn.;)

Laatst bewerkt:
Ik krijg dat scherm niet

jjjaaa, ik heb het. Bedankt

Toop

@Toop,

Ik heb een aantal quotes verwijderd. Het is niet nodig direct te reageren op iemand met een quote. Om direct te reageren op iemand kun je knop "snel reageren" of "reageer op vraag" gebruiken. Tevens heb ik een bericht verwijderd met alleen maar een quote erin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan