Snelkoppeling op taakbalk plaatsten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedy23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2003
Hoi mensen,
Kan iemand mij helpen een snelkoppeling op de taakbalk onderaan van het bureaublad te plaatsen???
Men heeft mij gezegd gebruik te maken van de toets links of rechts onderaan 'Windows + D' te gebruiken, maar dat wil helemaal niet lukken. Heeelp....

Maak een snelkoppeling middels rechtsklik op het bestand en kies 'snelkoppeling maken' en sleep (ingedrukte linker-muisknop) deze naar de taakbalk, zo doe ik het altijd.

Geplaatst door gezina
Maak een snelkoppeling middels rechtsklik op het bestand en kies 'snelkoppeling maken' en sleep (ingedrukte linker-muisknop) deze naar de taakbalk, zo doe ik het altijd.

Sorry voor je moeite beste, maar het lukt helemaal niet. Als ik dat doe, krijg ik ofwel een foutmelding of gewoon een snelkoppeling op mijn bureaublad. Ik krijg er grijs haar van...

En die snelkoppeling op je bureaublad sleep je dan naar je taakbalk

En dan die snelkoppeling op het bureaublad naar de taakbalk slepen lukt ook niet?

Edit: Helpmij is slow, M@rio geeft het antwoord al. :)

Je kan een snelkoppeling wel plaatsen onder snelstarten. Klik met rechter muis op taakbalk en ga dan naar werkbalken > vinkje zetten voor snelstarten. Dan zie je linksonder langs start het vakje snelstarten c.q quick lounge. Sleep dan je snelkoppeling hierheen.

Een andere optie is een vinkje te zetten voor bureaublad. Dan krijg bureaublad te zien op je taakbalk (rechts). Hieronder staan ook je snelkoppelingen.

Nog een optie:: Een vinkje zetten voor koppelingen (links zie je dan verschijnen in je taakbalk). Sleep daar je snelkoppeling heen.

Als je alles goed heb ingesteld, controlleer dan of je taakbalk is vergrendeld (vinkje zetten voor taakbalk vergrendelen). Succes

Laatst bewerkt:
Moet toch gewoon kunnen zoals gepost, zie mijn taakbalk, vergrendeld of niet. (XP SP1 Home)

attachment.php

Bijlagen

• clipboard01.gif
    clipboard01.gif
    7,3 KB · Weergaven: 2.218
Gezina waarom lukt het dan niet bij speedy23 en bij mij ook niet op die manier? "By the way" ik heb ook Xp SP1 Home!

Ik snap het ook niet, ik deed dat al toen ik 98 se draaide en dus nu nog. :confused: (ik weet niet eens een andere manier totdat ik jouw post las!)

Geplaatst door gezina
Ik snap het ook niet, ik deed dat al toen ik 98 se draaide en dus nu nog. :confused: (ik weet niet eens een andere manier totdat ik jouw post las!)

@gezina :thumb:

Opgelost met vinkje zetten

Geplaatst door l.slaats.

Een andere optie is een vinkje te zetten voor bureaublad. Dan krijg bureaublad te zien op je taakbalk (rechts). Hieronder staan ook je snelkoppelingen.
Nog een optie:: Een vinkje zetten voor koppelingen (links zie je dan verschijnen in je taakbalk). Sleep daar je snelkoppeling heen.
Als je alles goed heb ingesteld, controlleer dan of je taakbalk is vergrendeld (vinkje zetten voor taakbalk vergrendelen). Succes

Het is opgelost met het zetten van een vinkje, zodanig dat ik één snelkoppeling voor mijn ganse bureaublad op mijn taakbalk brijg. Hartelijk bedankt iedereen... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan