snelkoppeling opent ook inbelverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

oossie

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2002
een goedendag helpmij

ff snel een vraagje tussendoor voor een kennis met office 2000 prof.

als hij een snaelkoppeling aanklikt op zijn bureablad, opent naast het betreffende programma ook zijn inbelverbinding.

welk vinkje staat hier verkeerd, heb gecrontroleerd op spyware en virussen, en niets aangetroffen.

OS is win 98

namens Bob bedankt.

Heeft die snelkoppeling betrekking op Office? En geldt het voor elke snelkoppeling? Of alleen een bepaald programma?

Groetjes,
Bennie

Bennie, de inbelverbinding komt bij elke snelkoppeling van het oofice pakket in beeld, word, excel, acces en powerpoint

als hij die programmas op-ent wil zijn computer het www op, en aangezien hij een inbelverbinding heeft, vind hij dat een overbodig iets, maar ik had het nog nooit gezien........
maarja het blijven computers.............

groeten Oossie

Hij kan natuurlijk instellen dat er nooit een verbinding moet worden gekozen (Extra\internet-opties\verbindingen), maar dit mag natuurlijk niet. Hij moet dan wel handmatig (via een snelkoppeling) de verbinding opzetten. Miischien is het goed als hij ook een hijacklog plaatst. Ik vertrouw het voor geen cent.

Groetjes,
Bennie

Bennie, ik kon met hijack niets vinden, heb office instalatie herstel gedaan, en het probleem was opgelost. :D

als ik weer eens bij hem bem zal ik een log plaatsen, maar ik heb niets verdachts kunnen vinden, spybots search leverde ook niks op

Bedankt voor het meedenken, en de groeten van Oossie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan