Snelkoppeling Pictogram

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ziza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ziza

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2005
Hoi, ben nieuw hier.

Ik wil graag een ander pictogram voor een snelkoppeling maar kan de pictogrammenmap van Windows niet vinden waar ik dan een pictogram uit zou kunnen kiezen. Weet iemand of die map wel bestaat en zo ja wat de directory is?

Dank,

MvrGr.

Welkom!

Rechtsklikken op het pictogram en kiezen voor eigenschappen, ander pictogram. Windows haalt de pictogrammen standaard uit shell32.dll.

Wil je de pictogrammen van 'Deze Computer', 'Prullenbak'...etc. wijzigen:
Rechtsklik op je bureaublad, kies voor eigenschappen, tabblad bureablad, bureaublad aanpassen. Klik op 'Deze Computer' en kies voor 'Ander pictogram'.

Overigens zijn er ook programmaatjes waarmee je in één keer alle pictogrammen binnen je systeem kunt aanpassen. Een voorbeeld hiervan is IconPackager. :)

Geplaatst door ikself
Welkom!

Rechtsklikken op het pictogram en kiezen voor eigenschappen, ander pictogram. Windows haalt de pictogrammen standaard uit shell32.dll.

Wil je de pictogrammen van 'Deze Computer', 'Prullenbak'...etc. wijzigen:
Rechtsklik op je bureaublad, kies voor eigenschappen, tabblad bureablad, bureaublad aanpassen. Klik op 'Deze Computer' en kies voor 'Ander pictogram'.

Overigens zijn er ook programmaatjes waarmee je in één keer alle pictogrammen binnen je systeem kunt aanpassen. Een voorbeeld hiervan is IconPackager. :)

Bedankt!:thumb: Ik heb Shell32.dll gevonden en m'n pictogram aan kunnen passen.

MvrGr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan