Snelkoppeling "toestand van laag energie verbruik"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Havali

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Hallo

ik ben op zoiek naar een snelkoppeling om Vista in een "toestand van laag energie verbruik" te zetten, zodat ik Vista kan hervatten binnen enkele seconden.
Kan iemand me daar bij helpen?

Alvast bedankt!

je wilt dus gewoon een icoontje op het bureaublad?

ik weet dat dit kon met een tweakprogramma en als ik me niet vergis was dat tweakVI(je moet dat dan aanvinken tijdens de intallatie ergens)

duurt het via start-afsluiten slaapstand/sluimerstant te lang?

Ik ga zoeken!

Ik wil een toets op mijn toestenbord die functie geven zodat ik de pc sneller/makkelijker in de lage energie stand kan zetten.

Alvaste bedankt voor de reactie's!

tweakVI zit helaas die mogelijkheid ook niet bij.

het was ergens in te stellen bij het installeren, of misschien wat het wel vista manager...
Ik weet het niet meer zeker :o

Maar als je een toets op je toestenbord wilt instellen om als slaapstand in te stellen moet je toch gewoon die optie aan je toets koppelen, niet?

Ja, dan kun je de optie aan de toets koppelen, maar dat kan niet via een lijst of zo, moet met een soort snelkoppeling. Ik heb nu wel een snelkoppeling naar de slaapstand gemaakt, dat werkt, maar het opstarten duurt me dan te lang. Moet dus echt de sluimerstand zijn.

het lukt je dus wel om een snelkoppeling te maken van slaapstand maar niet van sluimerstand? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan