Snelkoppeling verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

luitgapj

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2012
Hallo,

Ik heb per ongeluk de snelkoppeling van dropbox verwijderd van mijn buereaublad.
Dropbox is gewoon geinstalleerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om de snelkoppeling terug te zetten.
Dropbox eerst verwijderen en opnieuw installeren, zodat de snelkoppeling terug komt, kan ook niet omdat het een standaard programma van mijn toestel is.
Wie weet raad ???

Galaxy Note 3
Android versie 4.4.2

Hallo, Luit, mocht je het huidige menu niet mooi of bruikbaar vinden, kan je deze aanpassen via de settings knop van de Galaxy Note 3. Je kan bij de settings de keuze maken andere snelkoppelingen te selecteren of geen enkele snelkoppeling te laten zien.

Of hier eens even lezen nou ja..... even... Heb je hier wat aan er staan heel veel tips bij. Ook iets met snelkoppeling. Klikje Succes.

Bedankt

Hallo manamana,

Bedankt voor je reactie, maar je antwoord is niet wat ik zoek.
Ten eerste bevalt mijn menu - bureaublad uitstekend, dus dit hoeft niet gewijzigd te worden, wil alleen de snelkoppeling naar dropbox terug.
Ten tweede verwijst de link welke jij mee stuurt naar het bewerken/toevoegen van snelkoppelingen, maar alleen als deze in je Widgets e.d. lijst staan.
En dat is bij mij dus ook niet het geval, de snelkoppeling is weg, en hij staat niet in de widgets lijst, hoe krijg ik dan de snelkoppeling weer terug ? ? ?

Ik heb begrepen dat ze wel altijd in die widget lijst stonden. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan