snelkoppeling verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Er is een snelkoppeling op het bureaublad dat ik niet kan verwijderen. Telkens ik die aanklik loopt de pc vast. Met andere snelkoppelingen lukt dat wel. Ik heb XP.

Om welke snelkoppeling gaat het van welk programma? Misschien spyware?

Nee, het is geen spyware. Het is de snelkoppeling naar de andere pc (netwerkje). Die snelkoppeling werkt niet meer en ik zou ze willen verwijderen.

en in veilige modus opstarten en dan proberen te verwijderen? of anders via de verkenner het bestand van de snelkoppeling deleten?

Via de verkenner lukt ook niet. Loopt ook vast. Geprobeerd in veilige modus maar krijg hem er niet in . Dit is toch F8 indrukken tijdens opstarten hé ?

Ja met f8 ja en dan krijg je een schermpje en daar kun je veilige modus kiezen. Heb je wel op goede moment f8 gedrukt?

Open netwerkomgeving, daar zie je, als het goed is, een verwijzing naar die andere PC, haal deze eerst weg

Als je netwerkmappings hebt gemaakt (drive letter toegewezen aan een gedeelde map) moet je die eerst verwijderen > open "deze computer" rechtermuisknop op driveletter naar gedeelde map > verbinding verbreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan