Snelkoppeling voor een bestaande map

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelmGe

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Op mijn Buroblad had ik graag een snelkoppeling waardoor direct onderstaande map wordt geopend.

E:\_snelkoppelingen Spel Windows 7

In dat geval kunnen de snelkoppelingen op de aparte partitie blijven en bij wijzigen van een Image [BackUp] hoef ik met al deze snelkoppelingen geen rekening meer houden.
Immers alle spellen zijn uit geïnstalleerd. Toch voor de uitvoering van de spellen zelf heb ik alleen de map, waarin het spel staat, nodig.

Wie kan mij helpen; graag met een uitvoerbaar voorbeeld.

Op mijn Buroblad had ik graag een snelkoppeling waardoor direct onderstaande map wordt geopend.

E:\_snelkoppelingen Spel Windows 7

In dat geval kunnen de snelkoppelingen op de aparte partitie blijven en bij wijzigen van een Image [BackUp] hoef ik met al deze snelkoppelingen geen rekening meer houden.
Immers alle spellen zijn uit geïnstalleerd. Toch voor de uitvoering van de spellen zelf heb ik alleen de map, waarin het spel staat, nodig.

Wie kan mij helpen; graag met een uitvoerbaar voorbeeld.

ga naar deze computer > e partitie > klik rechtermuisknop op map > kopieren naar > bureablad snelkoppeling maken ;)

Byee VRC

Gewoon de locatie openen waar de snelkoppeling moet komen. Met de rechtermuksnop naar Nieuw --> Snelkoppeling navigeren en vervolgens de locatie opgeven en de naam van het item.

Gewoon de locatie openen waar de snelkoppeling moet komen. Met de rechtermuksnop naar Nieuw --> Snelkoppeling navigeren en vervolgens de locatie opgeven en de naam van het item.

@ RHPJS
ff een off topic vraagje :
waar heb jij jouw handtekening logo vandaan??
Byee VRC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan