• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Snelkoppeling waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

susanthuis

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Hallo helpmij'ers,

Weten jullie of er een snelkoppeling is van het plakken van waarde?

Groet en dank alvast,
Susan

Susan, als je zoekt naar een icoontje voor je werkbalk om het plakken van waarden te regelen in Excel2003, ga dan naar:
Extra-Aanpassen-Opdrachten-Bewerken. Kies Waarden plakken en sleep het icoontje naar een gewenste plaats in je werkbalk. Daarna de vensters sluiten.
Succes, Ton

Plakken van waarde

Vaak gebruik ik de CTRL-V maar als deze functie neemt bijvoorbeeld ook de formules mee. Als ik alleen de waarde ingeplakt wil hebben, kan ik natuurlijk naar de kopregel: bewerken-plakken speciaal- waarde (of via celeigenschappen gaat dat ook). Maar bestaat er een verkorte functie hiervan?

Groet,

Susan

Vaak gebruik ik de CTRL-V maar als deze functie neemt bijvoorbeeld ook de formules mee. Als ik alleen de waarde ingeplakt wil hebben, kan ik natuurlijk naar de kopregel: bewerken-plakken speciaal- waarde (of via celeigenschappen gaat dat ook). Maar bestaat er een verkorte functie hiervan?

Groet,

Susan

Susan, reageer je nu op mijn voorstel voor een icoontje of is mijn voorstel niet wat je bedoeld ?

In feite reageer ik naar iedereen. Als er geen verkorte functie is, zal ik jouw tip meenemen.

Voor zover mij bekend is er geen sneltoets (vergelijkbaar met Ctrl-V) voor het plakken van waarden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan