Snelkoppeling werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

freek11

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Sinds de laatste update van Vista werken mijn snelkoppelingen op het bureaublad niet meer naar de laatste versie van de websites.

Dit gebeurd alleen als ik de tijdelijke opslag leeg maak waarna de snelkoppeling de nieuwste versie weergeeft!

Wie weet hier een oplossing voor?

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt...

Het gebeurd alleen wanneer je de tijdelijke opslag leegmaakt waardoor de snelkoppeling dan de nieuwste versie weergeeft?
Bedoel je opschonen met tijdelijke opslag met programma's zoals ccleaner?

Bedankt voor uw reactie.

De snelkoppelingen staan op het Bureaublad en worden niet meer geupdate! Dit gebeurd pas na de cache leeggemaakt te hebben waarbij de vorige geschiedenis verwijderd wordt.
Populair gezegd blijft de laatste klik staan en ververst zich niet!

Dit doe ik met CCleaner, deze gebruik ik al jaren hiervoor. Gebruik Vista en dit gebeurde na de laatste update.

sorry maar ik heb het nog niet helemaal door denk ik :P
sorry! :o

bedoel je snelkoppelingen naar spellen en programma's die zouden moeten veranderen omdat de directory ook veranderd is?
Dus bijvoorbeeld c:/program files/spelleke/game.exe is geworden c:/program files/spellekes/game.exe ? of heb ik het helemaal mis:confused::D

Want ik denk niet dat windows vanzelf zo'n dingen gaat updaten

Ik heb op mijn Bureaublad snelkoppelingen staan zoals NU.nl die ik diverse keren per dag aanklik.
Op die manier kan ik snel diverse prog. aanklikken. Deze koppelingen worden niet meer geupdate (verversen), alleen als ik iedere keer de cache leeg maak!

Dat is Internet Explorer. Deze is standaard meegeleverd met Vista.

heb je dan geen functie in internet explorer die je cache kan opschonen ofzo of links kan updaten?

Probleem opgelost door - Instellingen voor Internet Explorer herstellen - uit te voeren.
Bedankt voor de vele reacties, onderwerp kan gesloten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan