snelkoppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

bboy

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
Berichten
207
hoi,,

ik zou graag een snelkoppeling van het map mijn muziek hebben bij strart>documenten
net als waar daar mijn documenten/mijn afbeeldingen staat maar dan ook nog mijn muziek.
ik heb geprobeert het ernaartoe te slepen maar dat lukt niet,
wie helpt?

alvast bedankt
 
Gaat het over XP? Is dan Mijn Muziek als koppeling weergeven aangestipt? Rechtsklik op de onderste taakbalk/Eigenschappen, tabblad Menu Start, klik op Aanpassen naast Menu Start, tabblad Geavanceerd en kijk daar onder Deze items in het menu Start weergeven of onder het kopje Mijn muziek de optie Als koppeling weergeven is aangestipt.
 
maar ik heb um op klassiek menu start. hoe moet ik dat dan doen? want als ik dan aanpassen druk kryg ik wat anders. geen lijst met aanvink dingen
 
En zo?

Ga weer naar Klassiek menu Start. Klik op de knop Aanpassen om de items te selecteren die je in het menu Start wilt weergeven.

Klik dan op Toevoegen (bovenaan), blader naar Mijn Documenten en dan vervolgens naar Mijn Muziek.
 
k kan um alleen mr toevoegen bij :
start> programma's
bureaublad
 
Zou toch zo moeten lukken:

Klassiek2.gif


Ben je wel ingelogd als beheerder?
 
dn kryg ik dit,, verder snap ik ut dan niet:p k kan nergens mijn documenten vinden
 
Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn
Toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf

En bovendien niet op 'eerst bekijken' klikken want dan lukt het ook niet.
 
vaag nog niet:S hy iz mr 600 bytes en heeft een png bestand
 
Liever een .jpg bestand, een .png moet je eerst opslaan en doe ik liever niet.
 
euhm,, k heb al een oplossingkje gevonden,, ik heb aangevinkt dat o.a. mijn afbeeldingen en mijn documenten moeten uitvouwen en dan heb ik het mapje mijn muziek ertussen gezet,,

maar tog bedankt voor je hulp



groetjes servaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan