snelkoppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0679

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2010
Ik heb een Samsung ATIV Smart Pro tablet die draait op windows 8.
Ik gebruik ook Internet Explorer 10. Daarvan heb ik een snelkoppeling gemaakt op mijn bureaublad, alsook op de taakbalk.
Als ik één van beide open, dan krijg ik nooit een volledig scherm en moet ik eerst de pagina maximaliseren.
De onderste rand naar beneden slepen en dán maximaliseren helpt evenmin.
Ook heb ik bij extra / internetopties / programma’s gekozen voor altijd openen in het bureaublad. Dat helpt ook niet.
Graag jullie advies.

Ga jij jezelf helpen dan? Lijkt me niet dat je het dan hier moet vragen.
Ik snap uit je bericht niet echt wat je ziet. Ik zeg niet dat dit erg is ofzo, ik snap dat het altijd moeilijk uitleggen is. Maar zolang ik (en de rest van de helpmij'ers) niet snap wat je bedoelt, kunnen we je niet helpen. Ik zie het probleem van een screenshot niet.

Als je wil dat ik je probeer te helpen (en moeite doe), plaats dan even een screenshot (wow, misschien wel een half minuut van je leven bezig om een probleem opgelost te krijgen, poe poe). Anders wens ik je veel succes verder met deze vraag. Maar aangezien ik dit topic al best ver onderaan vond denk ik niet dat anderen het snappen en daarom ook niet reageren.

screenshot.jpg
sorry ik heb je verkeerd begrepen...
voor de zekerheid hierbij dus dat screenshot...

Oké bedankt :)

Ik weet niet zeker of ik je vraag 100% correct snap, maar volgensmij is dit de oplossing.
Open IE en zet hem in de grote die je altijd wilt (gemaximaliseerd dus). Houd ctrl in en sluit IE (met het kruisje bovenin, maar dat zal je zelf ook wel snappen :P). Als het goed is opent die nu altijd in dat formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan