Snelkoppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

A1MATHIEU

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Berichten
94
Geachte lezer,

Een eenvoudige vraag voor diegene die het weet.
Hoe plaats ik een snelkoppeling van een willekeurige website op mijn bureau blad bij Internet Explorer?( b.v.Rabobank )

Bij voorbaat mijn dank.

Math
 
rechtermuisknop op site (niet op een hyperlink oid) en dan snelkoppeling maken
 
:D Even beeetje makkelijk maken met zo een plaatje ? :D

53ce4888aa5a5-Snelkoppeling_%21.gif
 
Laatst bewerkt:
Dan gaat het zoals Headlight zegt toch sneller hoor Royonix.
Gewoon rechts klikken op de pagina en kiezen voor snelkoppeling en klaar ben je.;)
 
Laatst bewerkt:
:confused: Na jah dit kan ook een verhaaltje worden en over discussieren kunnen wij ( maar maak me nu niet uit dat was slechts en ideetje ) ik heb woord makkelijk aangegeven en geen makkelijker :D

Kijk even bijv. wij zijn hier nu en schrijven wij nu over deze probleem, nu natuurlijk en op dit moment kunnen wij wel snelkoppeling maken, maar daar als je koppeling opent je kom dus niet op helpmij.nl
start-pagina maar begin je vanaf deze topic dan, en mocht A1MATHIEU toevallig tijdens een leuke site te bekijken ook zo doen dan ( snap je wat ik bedoel ? ) ? zal ook zo gebeuren ? :D
Bovendien elke snelkoppeling op die manier gemaakt, draagt ook snelkoppeling naam als tittel :D
313rb5s.jpg

2igy8ma.gif
 
Laatst bewerkt:
Gewoon het favicon gedeelte (tekentje direct links van het web adres) naar je bureaublad slepen.
 
Laatst bewerkt:
M.H.

Mijn dank voor de snelle reacties.
Rechts klikken op de site werkt bij mij niet. Ik krijg dan wel een menu, maar "snelkoppeling maken" staat er niet bij.

De methode van EDMOOR is het eenvoudigst. Favicon naar bureaublad slepen en als je er dan rechts op klikt kun je de naam wijzigen.

Mijn dank. Math.
 
Sleep hem naar je bureaublad, druk op F2, tik de naam in en druk op Enter. Zo doe ik het.
 
A1MATHIEU
Snelkoppeling
Rechts klikken op de site werkt bij mij niet. Ik krijg dan wel een menu, maar "snelkoppeling maken" staat er niet bij.

:thumb: Je bent echt goed oplettend mijn pet af ! ...:rolleyes: dat is een,
ten tweede kijk nu nog eens hoe klinkt dat Rechts klikken op de site werkt bij mij niet. Ik krijg dan wel een menu
2qve3oi.gif
??
 
Laatst bewerkt:
@ROYONIX:
Bedankt voor je mail, maar ik kon niks terug sturen omdat je kennelijk niet in je gegevens heb aangezet dat dat is toegestaan.
 
Laatst bewerkt:
:eek: Och sorry ga meteen nakijken en veranderen :eek:
===========
Kijk even of je nu naar mij prive bericht hier opsturen kan ? :(
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg nog steeds niet de mogelijkheid om te kiezen voor "Verstuur E-mail" als ik op je naam klik.
En alleen verenigingsleden en donateurs kunnen privé-berichten sturen.
 
Laatst bewerkt:
Zie je mail :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan