snelkoppelingen buroblad weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

the bloxerzzz

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2010
hallo ik heb een probleem gehad met me pc, het buroblad en de taakbalk kwamen niet meer. nu heb ik explorer gedowload en heb ik wel weer een taakbalk maar geen snelkoppelingen op het buroblad. Als ik bij uitvoeren explorer.exe in typ, dan komt alleen mijn documenten tevoorschijn. Weet iemand hoe ik mijn pictogrammen weer terug kan krijgen¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

De beste wensen voor het nieuwe jaar :d

Laatst bewerkt:
Hoi..
Kijk eens of er vinkje staat bij:

rechtermuisklik op buroblad --pictogrammenschikken op--vinkje bij pictogrammen weergeven

dat is juist het probleem. Als ik op het de achtergrond klik dan komt er nix op het beeld. het buroblad is gewoon weg, niet alleen de pictogrammen.

Hoi,
wat is je probleem geweest met je pc?
Volgens mij ligt je register door elkaar e/o is beschadigd.

ja ik had (op de een of andere manier) explorer.exe verwijderd. Daaromhad ik geen buroblad meer enzo. maar het raarste is dat op een andere account wel gewoon een buroblad met snelkoppelingen staat.

Probeer het volgende:
Open een map bijvoorbeeld "mijn documenten"
1) Klik op Extra> mapopties > Weergave > Standaard instellingen herstellen

2) open je Internet Explorer > druk Alt in en klik dan Extra aan > Internet opties > Geavanceerd > Opnieuw instellen.
Succes.:d

Probeer het volgende:
Open een map bijvoorbeeld "mijn documenten"
1) Klik op Extra> mapopties > Weergave > Standaard instellingen herstellen

2) open je Internet Explorer > druk Alt in en klik dan Extra aan > Internet opties > Geavanceerd > Opnieuw instellen.
Succes.:d

Ze werken allebei niet. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan