Snelkoppelingen systeemprogramma's weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramheesterbeek

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Ik heb al vele sites doorzocht of dit een bekend probleem is, maar er is niet veel te vinden.
Ik zit namelijk met het volgende:
sinds afgelopen weekend zijn de snelkoppelingen outlook express, internet explorer ("menu start" > "programma's" & "quick launch" weg! (desktop weergeven is niet weg :s)

Nou ben ik er vandaag achter gekomen dat in bureau accessoires de calculator mist en ook is de map systeembeheer leeg en de map entertainment leeg. De map systeembeheer staat weer wel in configuratiescherm.
Ook de map ontspanning is leeg.

Dit zijn waarschijnlijk alleen de snelkoppelingen want als ik start, uitvoeren, iexplore.exe doe dan start hij internet explorer netjes op.

Nou heb ik al heel veel berichten gelezen over hoe je één enkele snelkoppeling terugkrijgt. Dit is ook niet het probleem, ik kan ze wel terugzetten. Maar ik snap gewoon niet hoe het kan dat dit ineens gebeurd, terwijl ik naar mijn weten geen gekke dingen heb gedaan (geen update uitgevoerd, geen virusscan, geen programma geinstalleerd)
Hoe kunnen deze snelkoppelingen ineens allemaal weg zijn???
Wat hebben deze snelkoppelingen met elkaar gemeen en hoe kan ik ze gezamenlijk en in één keer terug krijgen?

Ik hoop dat het probleem herkenbaar overkomt.

Alvast bedankt,

Groeten Bram.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan