snelkoppelingen verschuiven

Status
Niet open voor verdere reacties.

banana

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
99
Hoi allemaal,
ik heb een probleem met de snelkoppelingen op mijn bureaublad. Telkens als ik 3Dmark06 heb gedraaid staan alle snelkoppelingen weer op een rijtje aan de linker kant van het bureaublad. Normaal heb ik ze altijd langs de kanten als een lijst om je wallpaper zeg maar en ik weet precies waar elk pictogram staat en ben hier helemaal aan gewend. Maar telkens als ik dus 3dmark draai dan staat weer alles door elkaar en moet ik alles weer terug zetten. Is er geen manier waarop je de snelkoppelingen vast kan zetten op hun plaats.

Dit lijkt mischien geen erg groot probleem maar dat is het wel als je 4 keer per dag 3dmark draait :rolleyes:

hierbij wou ik ook gelijk even vermelden dat ik in 3Dmark06 met een pc van nog geen 400 euro de 12K (12.000) bijna haal met overclocken en zonder overclocken de 10K (10.000) haal.:D dus ik ben erg tevreden met mijn goedkope maar goede pc, dit ter zijde natuurlijk ;)
 
uitlijnen picto

Pictogrammen worden door Windows standaard met een vaste tussenruimte uitgelijnd op een onzichtbaar raster. Schakel het raster uit als u pictogrammen nauwkeuriger of dichter bij elkaar wilt plaatsen. Klik met de rechtermuisknop in een leeg gebied van het bureaublad, klik op Beeld en klik vervolgens op Uitlijnen op raster om het vinkje te verwijderen. Herhaal deze stappen als u het raster opnieuw wilt inschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan