Snelkoppelingen werken niet meer na verwijdering van een bestand..

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelH

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2002
Hey!

Ik heb pas een virusdefinitie gedaan met NIS2002, ging allemaal goed, maar daarna kreeg ik een virus melding. Ik bleef op ok drukken bij de melding, maar er stond dat het bestand niet gemaakt kon worden. Het bestand heette overigens "winampw". Ik had me pc in veilige modus opgestart, en het bestandje zelf verwijderd. Ik start me pc weer, en nu doen ALLE snelkoppelingen het niet meer:(
NIS start ook niet meer op, dingen zoals "msconfig" kan ik niet meer opstareten via uitvoeren. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan repareren..zonder heel mijn pc te formatteren?

Alvast zeer bedankt.

Het zijn niet alleen de snelkoppelingen..maar ook alle exe.bestanden:(...dus ik kan niets meer opstarten, ook niet gewoon in de program files mappen, ik krijg een melding dat het bestand niet kan worden gevonden....

Het is gelukkig al opgelost..:)
Ik las toevallig bij de hoe het probleem opgelost moest worden, handleidingen het was wel effe schrikken maar ik ben echt heel erg blij dat dit forum bestaat, anders was ik al bezig met het formatteren;)

Hoe zou het virus eigenlijk binnen gekomen kunnen zijn? Email? Ik had niet op tijd mijn virusdefinities geupdate..daarom zat het virus op mn pc denk ik. Maar alles is gelukkkig opgelost!

Virussen, zoals Klez, komen ook zelf binnen via Shares. Zomaar, opeens, gratis en voor niets :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan