snelkoppelingen werken niet meer op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

brunonelissen

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2010
Berichten
5
hoi

Snelkoppelingen die ik zelf op mijn bureaublad geplaatst heb doen het niet meer,krijg telkens de melding dat de toepassing niet word gevonden.
Wie weet me te helpen?:confused:

Bruno
 
zijn het snelkoppelingen van bestanden of van programma's?
want als het bv. van een bestand is, en je hebt het bestand verplaats kan hij hem iid niet meer vinden. Het kan ook zijn dat je het bestand programma hebt verwijderd?

mvg, Marten
 
hoi Marten

Het zijn koppelingen van internetsites bvb "Buienradar" of "Marktplaats".
Ik heb deze sites bij mijn favorieten en probeer ze nu dus met een koppeling op het blad te zetten.Moet erbij zeggen dat ik twee dagen geleden de nieuwe browser van Google uitgeprobeerd heb en toen ik die weer verwijderde begon de ellende...toeval??

Bruno
 
verwijdr de oude snelkoppelingen, en maak een paar nieuwe aan

gr.
 
ik ga ervanuit dat je internet explorer browser gebruikt, staat die wel ingesteld als standaard browser? zoniet, start hem dan op, klik op extra, opties, programma's en stel hem in als standaard browser.

gr.
 
Ik gebruik I.E. als standaard browser,ik kan de koppeling plaatsen wat wel lukt maar als je op de koppeling klikt krijg ik dan die melding telkens.
Het lijkt wel of er iets verdwenen is ..

groet
 
Hoi Marten,

Stond idd niet ingesteld als standaard browser.
Probleem opgelost,hardstikke bedankt voor je reacties en nog een fijne winterse zondag :thumb:

groeten
Bruno
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan