snelkoppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Berichten
277
Rechts beneden heb ik snelkoppelingen staan daar start xp mee op daar is niets mee aan de hand.
Links daarvan staat het toetsen bord ook goed.
Maar dan komen er een reeds van snelkppelingen die ik uit kan rekken. Die heb ik nooit gehad hoe kom ik daar van af


Ger
 
Klik met je rechtermuisknop op je taakbalk. Ga naar werkblaken en klik even op snel starten.
Waarschijnlijk staat daar nu een vinkje voor. Even op klikken en dat is die niet meer aangevinkt en dan zijn de pictogrammen weg.

Succes:)
 
Hoi,

Hoe bedoel je precies? Rechtonderin? En dan komt er zo'n pijltje te staan (<<)? En als je daar op klikt rekt dat beeldje uit?

Kan je geloof ik zo uitzetten.
Rechtermuiskik op de taakbalk> Eigenschappen> Tablad 'Taakbalk'> En dan vinkje weg halen, onderaan, bij 'Niet-actieve' pictogrammen opruimen.

edit: 3 berichten te gelijkertijd :p.
 
2 opties... OF je bedoelt snelkoppelingen, OF inactieve icons van programma's zoals geluidsbeheer enzo (die zitten achter dat pijltje).

Anyway... als je de snelkoppelingen weg wilt hebben: klik rechts op de taskbar, en kies properties. Vink nu de optie "quicklaunch" uit.

De inactieve icons kan je niet uitzetten, alleen verbergen (en dan krijg je dus dat pijltje dat je kunt uitrekken). Deze optie zit in hetzelfde menu, helemaal onderaan.
 
Laatst bewerkt:
Hmm de vraag is opgelost aan de status te zien.

Jammer dat je niks van je laat horen wat het nou was. Welke oplossing heeft nou geholpen?
 
winni de pooh in combinatie met rve123 was de oplossing nog bedankt allebij.


Ger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan