snelkoppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
ik wil dat er toch een aantal verschillende quick launch programma's staan, maar telkens ik mijn computer herstart wordt die terug kleiner, weet iemand hoe je automatisch kan alles laten tonen???

greetz

Taakbalk vergrendelen uitschakelen, (Rechtsklik) de lijn die dan verschijnt naar rechts slepen, zover als nodig, en de vergrendeling weer inschakelen.

doe ik altijd, maar zoals ik al zei, als ik herstart, is het terug naar links! :shocked: :(

Dan zit er waarschijnlijk een foutje in de installatie............maar vraag mij niet waar.

Versleep ze ook eens naar rechts van de geopende taken. Dus de handels van geopende taken er overheen slepen. Als dat niet helpt zou je met een hulpprogramma kunnen proberen om de standaardwaarden van de taakbalk te herstellen. Er kan namelijk een fout in het register staan. Dit heb ik zelf niet gedaan maar ben er wel erg benieuwd naar.

De site voor Taskbar Repair Plus is:
http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm
Kies onder Taskbar - Restore to XP Default.
Je download nu het bestand xp_taskbar_desktop_fixall.vbs. Dat is een uitvoerbaar scriptbestand. De taakbalk zou daarmee weer origineel moeten worden. Je kunt natuurlijk ook het hele reparatie programma downloaden.

Kun je aangeven of de werking van de taakbalk mogelijk werd verstoord door gebruik te maken van een bepaald hulpprogramma?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan