Snelkoppelingen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tress
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tress

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Beste mensen,

Bij "start"was "Mijn Muziek" verdwenen. Ik wist niet hoe dit weer bij "Start" te krijgen en dacht ik maak een snelkoppeling op het bureaublad. Dus ik klik ergens, ik weet niet meer waar, muziek aan en klik "snelkoppeling naar bureaublad"aan."Toen verschenen alle icoontjes van mijn muziek op het bureaublad. Het hele blad staat vol met icoontjes!!!
Ik heb met veel moeite al deze icoontjes stuk voor stuk verwijderd via "verwijder snelkoppeling". Ik kon de icoontjes niet met groepjes tegelijk verwijderen want als ik zo'n groepje selecteerde dan verscheen "verwijder"zonder dat erbij stond "snelkoppeling" . Dat verwijderen deed ik dus niet want anders zou ik het muziekstukje verwijderen. Ik dacht: "opgelost" , maar wat schetst mijn verbazing, toen ik de computer de volgende dag weer "opende"verschenen weer alle incoontjes op het bureaublad maar nu met de ondertiteling "Snelkoppeling 2".
Beste intelligente mensen, hoe krijg ik deze icoontjes van mijn bureaublad af???

Ondertussen, met vriendelijke groet en bij voorbaat dank voor uw hulp!

Tress

Download
527a67c827eda-FRST.jpg
Farbar Recovery Scan Tool naar je Bureaublad van de onderstaande link.
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit of Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

• Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Vink bij Optional Scan ook List BCD, Drivers MD5 & Addition.txt aan
  • Druk op de Scan knop
  • Er worden twee logbestanden aangemaakt worden(FRST.txt)+ (Additional.txt)op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze logbestanden toe in je volgende bericht..

snelkoppelingen

Na de mededeling "in FRST is een fout opgetreden en moet worden afgesloten" opnieuw geprobeerd en mededeling gekregen download geslaagd o.i.d.
FRST echter nergens op m.n pc te vinden. Erg vreemd.Vrees voor een hacker/intruder of is dat flauwe kul???
vrgrt Tress

Open eens de opdrachtprompt. Start -> Alle programma`s -> Bureau-Accessoires -> rechtsklik Opdrachtprompt; Als administrator uitvoeren.
Typ: cd\
Typ: dir frst.exe /s
Dos gaat nu op zoek naar frst.exe

snelkoppelingen

Beste Dorado,

Dat heb ik gedaan, maar er gebeurt niets hoe kan ik dos activeren, m.a.w. ik kan nergens op klikken om dos tot actie te laten overgaan. Ondertussen alvast dank dat je meedenkt!
Gr. Tress

Methode 1:
Klik op Start -> typ: cmd. → Enter ↵

Methode 2:
Combineer [windowstoets & r] → typ: cmd → Enter ↵

Laatst bewerkt:
snelkoppelingen

Krijg nu de opmerking: "het systeem kan het opgegeven pad niet vinden"

Wellicht dat het downloaden toch niet gelukt is in weerwil van de melding "download geslaagd"?! Ga het nogmaals proberen.

U hoort van mij
vrgrt
Tress

Snelkoppelingen

Ben aan het downloaden geweest en scannen en search maar krijg alleen maar negatieve kreten:

"Windows geen schijf"
"FRST is geen geldige Win 32 toepassing"
"hetsysteem kan het opgegeven pad niet vinden"

etc. etc.

Is er geen andere weg te bewandelen???

Nil volentibus arduum.

Vrgrt
Tress

Vreemde meldingen. Ik denk dat je slachtoffer bent van malware.

Laat hier of hier of hier je syteem maar eens nakijken.

snelkoppelingen

Beste Dorado,

Ben aan het struinen op internet gegaan.
En...............kwam bij `Download Unlocker 1.9.2. Filemon.com`
In een mum kon ik de boel verwijderen.
Ik geef dit door om anderen hiermede van dienst te kunnen zijn.
Veel dank toch voor jouw bemoeienis in dezen.

Vrgrt
Tress

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan