Snelkoppelingtegels kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Berichten
286
Ik ben opeens mijn tegels in het menu start kwijt van:Mijn PC en van het Configuratiescherm,hoe krijg ik die weer terug.De tegel van mijn PC heb ik weer gevonden,maar van configuratiescherm nog niet,wie kan mij helpen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Kimswerd. Indien het echt zo is dat ook deze verdwenen is start je een opdrachtprompt op als admin ...
druk de windows toets in + X en rechts klik op de opdrachtprompt en uitvoeren als admin
geef de opdracht " sfc /scannow " in ( zonder haakjes ) denk aan de spatie na sfc
 
tegels startmenu

Ik heb bovenstaande gedaan,maar als ik wind toets+X doe,dan krijg ik een kolom waar o.a uitvoeren staat en dan toets ik sfc/scannow in,maar er gebeurt niks en heb de tegel met configuratiescherm nog niet terug in menu start,ik draai met windows 10.
 
Tegels

Weer een poging gedaan,maar het lukt nog niet,ik klikte in verkenner op ,mijn PC,en toen klikte ik op aan startmenu vastmaken en hup daar was de tegel,mijn PC,weer.Dat moet toch ook kunnen met de tegel,configuratiescherm,of zie ik dat verkeerd.
 
Ja dat kan bij mij wel. Typ links onder in Configuratiescherm, geef geen enter. Dan op dat ding gaan staan en dan met de rechtermuisknop klik dan aan start vastmaken.
 

Bijlagen

  • configuratie.png
    configuratie.png
    28,8 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
Hoera,het is eindelijk gelukt,super bedankt voor je hulp.
 
Heb gedaan wat jij zei,maar ik krijg geen ander icoontje en het werkt dus niet bij mij.

Sorry,hij doet het,ik deed iets niet goed.Ps Weet jij ook of er al een adblocker voor Edge ergens staat???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo. De ABP adblocker voor edge is in ontwikkeling. Is coming soon. Even afwachten nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan