snelle browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Besturingssysteem
MacIos
Hallo

misschien een dwaze vraag. Maar toch.

In omstandigheden waarin het WIFI signaal niet sterk en standvastig is kan een browser die al die beelden en andere nutteloze extraatjes , die op webpagina's voorkomen , niet meeneemt, zeer nuttig zijn. Bestaat dergelijke browser, die mij enkel het belangrijke levert en niet al de rommel daarbovenop??

Die rommel vertraagt het downloaden zeer sterk !

Mvg

Audass

Er zijn wel browsers die alleen tekst laten zien (http://www.webbie.org.uk/) maar dat wil niet zeggen dat niet de hele pagina gedownload wordt. Zodra een client aan een webserver om een pagina vraagt, dan wordt de hele pagina doorgegeven, dat de browser niet alles weergeeft doet daar niets aan af. Een andere browser is ook geen oplossing voor jouw probleem, het is hooguit een pleistertje. Het wifi signaal verbeteren met bijvoorbeeld extenders lijkt mij logischer.

Dank u , Tibory ! Het probleem van het wifi signaal ligt aan het feit dat ik op mijn tweede verblijf gebruik maak van een dienst van mijn provider, die mij toelaat in te loggen op internet via de modem van klanten van de provider in mijn buurt. Bij ons in België spreken we van telenethomespot. Hun centrale modem zendt wifi signalen rond, die ik dan zogezegd oppik. Maar de wireless diagnostics van mijn Mac laptop heeft diverse redenen opgegeven, die aanleiding kunnen zijn tot een zwak signaal. Sommige van die problemen oplossen behoort niet tot mijn bevoegdheid. Ik zou moeten kunnen de WIFI golven concentreren via bv een mini schotelantenne ??

Mvg

Audass

Ah, dat maakt het een stuk ingewikkelder. Een schotelantenne heeft geen zin, WIFI wordt alle kanten opgestuurd en niet geconcentreerd zodat een schotel dit kan opvangen (niet meer dan een andere antenne). Een extender gaat ook niet lukken dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan