Snelle manier om formaat pdf te zien in Windows Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
1. Bestaat die en hoe anders op een snelle manier? Ik scan bestanden en de instelling is A4 en dan rolt er toch een ander formaat uit! Dus als ik dat snel kan zien, dan op een andere manier scannen.

2. Welke software kan snel en goed A4 Zwart-Wit scannen?

Laatst bewerkt:
Hier is denk ik meer uitleg nodig.

Als ik met de windows verkenner bestanden bekijk zie ik aan het type bestand of het word, excel, pdf, etc is, omdat ik de toevoeging van een bestand zichtbaar heb (.pdf) Als dat het prbleem is, dat u dat niet kunt zien, is dat eenvoudig op te lossen door in de Verkenner, tabje Beeld, het vinkje te zetten bij Bestandsnaamextenties.

Maar u spreekt over "Ik scan bestanden". Bedoelt u dat u bestanden met een scanner in scant? Dan is het een kwestie van in de scansoftware aanvinken dat het iets anders moet worden dan een PDF.

Maar goed, kunt u iets meer info geven waar het hier om gaat?

Dat het een pdf is, kan ik wel zien, dat is ook de uitvoer (opslaan als). Een scanner (HP) scant, maar naar het foute formaat terwijl de instelling A4 is. Ook gaat het veel te langzaam. Ik scan met Not another scanner en niet met Windows want die heeft geen OCR.

Laatst bewerkt:
OK, het gaat dus om de HP scanner.
Al de allerlaatste drivers van de HP geinstalleerd?

Volgens mij wel.

Ik gebruik ook een HP met scanner en gebruik daarbij de scan software die HP meelevert.
Als ik de scanner activeer dan krijg ik de keus voor output uit PDF, JPEG of bewerkbare tekst.
Als ik voor dat laatste kies maakt ie er een Rich text document van. Als ik die opsla kan ik hem openen met Word en bewerken. Het is dus dan geen PDF.
Is dat wat u bedoelt?

Laatst bewerkt:
Ik ga er uit want er ze zijn hier aan het werk.

NB. Ik zag dat u Not another scanner gebruikt.
Ik gebruik de standaard HP scanner zoals die in de driver set van HP zit en die doet het goed.

Ik gebruik de standaard HP scanner zoals die in de driver set van HP zit en die doet het goed.

Waar kan ik die vinden?

edit:
Ik ga door met de Epson printer die gaat 10 x sneller.

Laatst bewerkt:
De HP is een oude printer en ik ga daar niet verder mee. Bedankt voor jouw hulp en inzet.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan