snelle p2p??

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijders2406

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
wat is het snelste en meest betrouwbare p2p programma.heb kazaa al gehad maar dat zuigt.
Grokster daarentegen is veel sneller maar is er nog een snellere???

to meet ,to know and then to part is the sad tale many at heart!

snelle p2p?

Geplaatst door snijders2406
wat is het snelste en meest betrouwbare p2p programma.heb kazaa al gehad maar dat zuigt.

Ik volg even niet waarom je nu jezelf papegaait, maar goed. Er is geen 'snel p2p' programma. We leven niet in zo'n droomwereld. Het hangt namelijk erg af van wat je wilt downloaden. Sommige dingen gaan sneller via IRC, andere via DirectConnect, dan weer soms via BitTorrent, dan weer via Kazaa enzovoort.

Er is simpelweg geen programma dat sowieso sneller is.

Die onderste tekst kan je wel in je handtekening zetten. Zo komt hij onder elke post die je maakt.

Als je iets download via P2P ben je afhankelijk van de upload van anderen. Dus als iemand een upload snelheid van 16 kb/s heeft dan download je maximaal met 16 kb/s enz. Dit is met elk programma zo :)

Een van de betere P2P programma's vind ik Direct Connect waar je soms wel met 80 ~ 90 kb/s download van lui ui zwitserland, zweden etc.

wel sneller

dat is niet waar ik heb nluitgeprobeerd om precies dezelfde film van kazaa en van grokster af te halen.(ja ook dezelfde user enz enz)

bij kazaa liep hij op 9 nog wat kb/sec terwijl hij op grokster op dik 150 kb/sec liep.

hiermee krijg ik een verschil in download tijd van 1500 uur of 4 uur en dat is dus welduidelijk sneller.??

Re: wel sneller

dat is niet waar ik heb nluitgeprobeerd om precies dezelfde film van kazaa en van grokster af te halen.(ja ook dezelfde user enz enz)

bij kazaa liep hij op 9 nog wat kb/sec terwijl hij op grokster op dik 150 kb/sec liep.

hiermee krijg ik een verschil in download tijd van 1500 uur of 4 uur en dat is dus welduidelijk sneller.??

Het verschilt per gebruiker! Met Kazaa heb ik ook wel eens iets gedownload met hoge snelheid.

Als je een goede Hub wilt hebben zul je zeker moeten sharen en niet een paar MB maar toch zeker minimaal 5 a 10 GB

Geplaatst door m@rio
Als je een goede Hub wilt hebben zul je zeker moeten sharen en niet een paar MB maar toch zeker minimaal 5 a 10 GB
*kuch 40, 50, 60 GB DAN zit je in de goede hubs :)
;)

Beterschap Rene ;)

Het begint bij de 10gb.

Ik zat meestal bij minimaal 20GB en kon toch vinden wat ik wilde.

De meesten zullen laag moeten beginnen om dingen binnen te halen en zodoende steeds verder te komen in de hubs

Geplaatst door m@rio
Beterschap Rene ;)

Het begint bij de 10gb.

Ik zat meestal bij minimaal 20GB en kon toch vinden wat ik wilde.

De meesten zullen laag moeten beginnen om dingen binnen te halen en zodoende steeds verder te komen in de hubs
Danku danku :) haha

Maar opzich heb je er wel gelijk in Mario, alleen als je zeg maar meer kans wilt maken, dan zul je die Hubs moeten betreden. Hoe meer er gedeeld wordt, hoe meer er is :D (he dat klinkt easy !!! :P)
Enne....probeer GEEN share faker, want dan wordt je gekicked (:o )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan