'Snelle Toegang' werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansFRAP

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
209
Probleem
Ik heb een directory losgekoppeld uit menu: Snelle Toegang.
Na opnieuw openen van Verkenner is het hele menu leeg!!! (en blijft leeg!)
Ik kan dus geen nieuwe bestanden, mappen etc. aan menu toevoegen.

Vraag
- Waar staat de info die eerste aanwezig was?
- Kan ik Snelle Toegang weer operationeel krijgen?

Reeds geprobeerd
- Ik heb direct opstarten van OneDrive uitgevinkt. Geen resultaat.
- Info gevonden om nieuwe Account aan te maken. Lijkt mij zwaar middel maar . . . . .

=> Hoe krijg ik Snelle Toegang voor <Gebruiker> weer operationeel, zonder opnieuw in te rollen??
 
Doe eens een systeemherstel naar een datum net voordat je die loskoppeling deed.
 
Edmoor, dank voor suggestie.
Systeem teruggezet maar had geen effect, nu dus weer op datum van vandaag.
Andere suggestie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan