ik loop dus nu al een jaar te twijfelen of ik een nieuwe videokaart moet hebben
maar ik begrijp er niets van, (heb goede verstand van computers ivm software etc maar video kaarten totaal niet).
ik zie ze wel op mycom etc maar ja koop liever een kaart die zowel bij mijn budget past en tegelijkertijd iets voor mijn computer kan doen (volgens mij als je lage systeem hebt,heeft het geen zin om een goede kaart te kopen)
iig mijn specs:
ik heb een
Dell Optiplex gx620
3.2 GHZ
1024MB Ram
Pci Express...slot
Windows Xp
1024mb ram
wil graag fs2004 of fsx kunnen spelen zonder gezeik (moet alles op laag zetten,maar dat moet bij elke spel
)
heb een kaartje erin zitten: Radeon x600 Pro (lol)
mijn budget is rond de 100 euro...
hoef niet perse alles op EXTREEM HIGH te spelen maar op dit moment is het irritant want ik moet alles op FCKN LOW spelen...
wie kan mij advies geven,
ik dank u zeer

ik zie ze wel op mycom etc maar ja koop liever een kaart die zowel bij mijn budget past en tegelijkertijd iets voor mijn computer kan doen (volgens mij als je lage systeem hebt,heeft het geen zin om een goede kaart te kopen)
iig mijn specs:
ik heb een
Dell Optiplex gx620
3.2 GHZ
1024MB Ram
Pci Express...slot
Windows Xp
1024mb ram
wil graag fs2004 of fsx kunnen spelen zonder gezeik (moet alles op laag zetten,maar dat moet bij elke spel

heb een kaartje erin zitten: Radeon x600 Pro (lol)
mijn budget is rond de 100 euro...
hoef niet perse alles op EXTREEM HIGH te spelen maar op dit moment is het irritant want ik moet alles op FCKN LOW spelen...
wie kan mij advies geven,
ik dank u zeer