snelle weergave in WLM werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

biancalive

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2012
Ik heb problemen met de snelle weergave in windows live mail 2011, deze werkt niet meer.
De berichten komen hier niet meer in binnen, het is dus zoeken in mijn accounts waar ik een mail heb ontvangen.

De regedit heb ik net uitgevoerd en ook het herstel van het programma in mijn configuratiesysteem heeft niets uitgehaald.
Heeft er iemand een idee wat ik nog meer kan proberen?

Alvast bedankt!
Bianca

Probeer deze eens. Dat zou het moeten zijn. Klik op beeld, dan op snelle weergave. Dan opent zich een scherm met allerlei dingetjes. Even goed lezen wat je aanvinkt.

En je kunt altijd weer terug en het opnieuw proberen als iets niet lekker is en je wilt het toch anders. Is dit het.

WLMail.JPG

En anders nog deze zie je dat in je scherm. Erop klikken en dan zou het moeten verschijnen.

wlmail2.JPG

Laatst bewerkt:
Bedankt maar helaas manamana, dat is het probleem ook niet!
Ik heb diverse opties aangevinkt en weer uitgezet maar er komen geen berichten zichtbaar in mijn snelle weergave....

Andere opties die ik kan proberen misschien?

Dit is een listige. Zie je bij mijn bijlage hetzelfde in je beeld (op je scherm) op de mail als bij mij op die bijlage. Zijn die nagenoeg gelijk. Dat heeft iets met indeling te maken anders kun je niet bij de dingen die je bij mij ziet in mijn afbeeldingen. :confused:

Als je nu op die 2e jpg kijkt dan zie je daar snelle weergaven.

Start windows live mail. Klik 1 keer op die snelle weergave. Kijk gelijk links boven in je scherm dan veranderd daar iets.

Klik nog een keer en de snelle weergave is weer weg. Kan dit bij jou ook.??

wegenterug.JPG

Nee, ik zie het kopje snelle weergave wel maar de inhoud wordt niet geladen, dus de berichten komen onder elk mailadres wel binnen maar niet samen in de snelle weergave!

Ik zie dat er gewoon iets niet goed is. Kennelijk moet je in het register zijn, maar dat is linke boel.

Ik heb de screenshot nog eens uitgebreid.

nummer 3 rood omcirkeld geeft volgens mij het probleem. Bij mij is dat grijs en daar kan ik niet bijkomen. Gezien het feit dat het bij mij wel werkt. Dus bij mij goed is.

Is dat bij jou ook grijs?

WLM grijs niet aan te vinken bij jou wel.JPG

Hoelang gebruik je Windows live mail al en is het vroeger wel goed geweest als je dat nog kunt herinneren. Heb je laatst nog een update uitgevoerd met windows live essentails.

Het vreemde is het heet nu Windows Essentials 2012. Dus het woordje live is dus weggelaten. Dus ik denk dat het daar mee te maken heeft.
Dus het verschil met de snelle weergave. :evil:

Jammer dat het zich niet oplost op deze manier bij jou. Ik zie vooralsnog niet de oplossing.:(

Lees hier over de verschillen. Klik

Laatst bewerkt:
Dat vakje is bij mij ook grijs!
Het heeft wel gewerkt en nu ben ik verder gaan spitten op het internet en kom iets tegen dat als je in een bepaald account een map wijzigt/aanmaakt of verwijderd dit dan het e.e.a. ontregelt in WLM en dat de snelle weergave daarom niet meer zou werken.
Klinkt dit logisch voor jou?

Dat klink wel logisch. Maar ik kan er verder ook niets vinden wat jou tot een oplossing brenkt. Nieuwe install is ook zo wat.

Als je dat zou overwegen moet je wel eerst een backup maken van al je email verkeer en accounts. Dat zou ik niet doen om alleen maar die snelle weergave terug te krijgen. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan