Sneller downloaden: Connection Booster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harkan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2008
Hoihoi Helpmij.nl forummers,

Ik heb een Connection Booster gemaakt die je internet probeert te versnellen.
Het is echter nog maar een beta versie, ik zou graag willen dat mensen hem testen zodat ik hem kan verbeteren!
Tips en vragen zijn altijd welkom ;)

Je kan hem downloaden op: *knip*

Alvast hartelijk bedankt! :):)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de link geprobeerd maar krijg een melding van mijn anti virus:

Spy Site Blocking..... Users.cjb.net

Probeer deze eens: *knip*

Internet versnellen?
Ik heb een bepaald abbo bij mijn provider.
Geen enkel programma dat dat abbo kan versnellen.

Het is echter nog maar een beta versie, ik zou graag willen dat mensen hem testen zodat ik hem kan verbeteren!

Je kan hem downloaden op: *knip*

Heb je hem echt zelf gemaakt ?

Of toch niet helemaal

############################################
########## Connection Booster 1.4 ##########
########## Readme file ##########
############################################

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

* What benefits can I get from Connection Booster?

Connection Booster uses a revolutionary Ping technology to fine tune your Connection settings
to the exact value customized to your ISP for maximum throughput.
It tests and optimizes your hidden Windows connection settings for Maximum Internet Speed!
After this systematic fine-tuning process, Connection Booster tells you your expected speed boost in percentage terms,
and tunes up your Connection settings automatically.

So you now can DOUBLE your download speed, play online games SMOOTHLY, and DRAMATICALLY speed up your
surfing activities on your local ISP or AOL, CompuServe 2000, MSN, NetZero, Prodigy & AT&T etc.

* How do I use Connection Booster & what does it do to my connection?

Even if you're a novice user, a simple mouse-click is all Connection Booster
needs to run the diagnostics and tune-up automatically.
NO EXPERIENCE NEEDED. You don't need to have any technical knowledge! Just click on the Connection Booster
icon to use the optimized settings.
At the end of the speed tests, Connection Booster will tell you the Percentage Boost it has given your Connection speed!

Be surprised at the speed difference as web pages load in no time and files download faster than ever!

* Will Connection Booster improve my Connection Connection?

Connection Booster 5.0 works on ALL Internet connections, including Cable, DSL, ADSL and of course Dial-up Connections!
Connection Booster works with major Internet Service Providers (ISPs) worldwide. It is also specially designed
to optimize AOL, CompuServe 2000, MSN, NetZero, Prodigy and AT&T WorldNet Connections.
Connection Booster works on all systems configurations and processors running on Windows 95, 98, ME, NT 4.0, 2000 and XP.
Works for all Pentium and above processors with 32 MB of RAM, 15 MB of free disk space,
and requires MS Internet Explorer 4.0 and above.

Prepare to experience an Internet speed boost no matter what type of Internet connection you are using!

* What are people saying about Connection Booster?

More than 1 Million people use Connection Booster all over the world. Read these recent testimonials from our users.
We appreciate the feedback and support and do our best to make our software even better.

"software can boost your Internet speeds"
PC Magazine

"Speed up your Connection for faster Web browsing"
CNET's Download.com

"Straightforward utility boosts Connection speed to the best it can be."
WinMag.com

"Online Gamers! Lower your Ping rates with Connection Booster."
ExtremeOverclocking.com

"I have never been able to play games on line until I used your product. Thanks!"
C. Portman, OH, USA

"Worth for increased speed since I live where no DSL has dared to tread".
M. House, FL, USA

Dat vroeg ik me dus ook al af na het lezen van de readme die erbij zit. Hij zegt in de startpost dat het een beta is, maar in de readme staat dan ineens dat hij al meer dan een miljoen gebruikers heeft :rolleyes: Waarom dan niet gewoon die gebruikers vragen deze beta te testen ipv wat mensen op helpmij?
Ik zeg verder niet dat het niet werkt hoor, maar dit is toch wel erg opvallend!

En nog even een vraag hierover: Verhoogt hij daadwerkelijk de snelheid van je verbinding, of alleen de snelheid van de verbinding van de pc waar je het programma mee draait? Heb namelijk ook een XBOX360 op mijn router aangesloten staan en daarvoor zou het best handig kunnen zijn om de verbinding een beetje op te krikken.

Weet niet hoe dit programma de snelheid verhoogt.
Maar het is natuurlijk nooit mogelijk sneller te downloaden dan je verbinding is.
Wel kan het programma een download in stukjes hakken en vervolgens de stukjes afzonderlijk en tegelijk downloaden. Hierdoor gaat het sneller, omdat je meerdere verbindingen naar de server openzet.

Zal niet gaan werken met xboxen etc.

Je kan hem downloaden op: *Knip*

hoe verwijder je dit want het start bij mij twee keer op

een tip: NIET DOWNLOADEN

hoewel ik al een slecht gevoel had heb ik het toch gedownload, maar 1) het doet niets, 2) het is een mIRC connection booster, 3) het edit je register en 4) je krijgt het slecht weg (juiced.exe, comb.exe, ???? blijken opeens te runnen)

@apke: alt-ctrl-del, delete de .exe's

EDIT na een restart wilde het programma zich weer opstarten (errrr, had ik het niet gewist?) dus ik heb mijn systeemherstel maar weer moeten gebruiken.

Laatst bewerkt:
Downloaden kan wel, maar installeren moet je niet doen.
Ik wist genoeg aan het lezen van het read me bestand dat het om dubieuse software ging.
Dus ik heb het niet geinstalleerd.

Uiteraard, onze Loonytune denkt slim te zijn door de readme te lezen alvorens tot een conclusie te komen die je niet kunt trekken uit een kladblok bestandje.
Maargoed, zelf weten :rolleyes:

:thumb:

Maar nogmaals mijn vraag: heb je deze software zelf gemaakt, dan ga ik het eens testen op een PC waar het niet zo veel kwaad kan doen ?

Laatst bewerkt:
Harkan,
1 vraagje.. hoe ben jij van plan een connectie te boosten.. ik kom bijvoorbeeld op 17Mbit.. hoe wil je daar voorbij komen?
Want de downloadboosters van vroeger konden het ook niet.

Zoals killermenace zegt, dubieuze software.
Staat ook in het readme bestand.

En de postings van de diverse Helpmij leden hierboven bevestigen dit nog eens op een andere manier.

Bij deze het verzoek dit soort software niet meer te plaatsen.

Links verwijderd, topic op slot
rolleyes.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan