Sneller refreshen Outlook 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

biancaaxx

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2012
Hallo,

Wanneer ik een bericht binnen krijg, duurt het even voordat deze ook daadwerkelijk in mijn Postvak IN staat in Outlook 2013.
Vaak als mijn collega bijv. een mail doorstuurt ontvang ik deze pas een kwartier later. Tenzij ik heel de tijd op verzenden/ontvangen (F9) druk..

Bij instellingen staat gewoon automatisch verzenden en ontvangen aan, en niet een bepaalde tijd.. Kan dit worden aangepast? Het werkt namelijk nogal vervelend..

Alvast bedankt!

Doe eens een testje : stuur een bericht vanaf de machine zelf naar jezelf. Hoe lang duurt het voordat dit binnenkomt?

als ik 'm refresh na een minuutje ofzo, doe ik dit niet, pas na een kwartier / 20 minuten...

Dan svp nog 1 testje : stuur nogmaals een bericht naar jezelf, sluit na verzending Outlook onmiddellijk af en wacht even (minuutje of zo). Start Outlook op en blijf overal vanaf (niet op verzenden / ontvangen klikken), alleen maar Outlook opstarten. Hoe lang duurt het voordat je eigen mal binnenkomt?

Dan komt ie wel gelijk binnen, want Outlook gaat dan gelijk verzenden en ontvangen..

Dan is de oorzaak mij wel duidelijk:

hoe ziet dit scherm er bij jou uit : (zie plaatje)
outlook.jpg

Let vooral op het getal achter 'automatisch verzenden en ontvangen' ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb het aangepast, bleek toch niet helemaal goed te staan, ben benieuwd of het nu wel werkt, ik laat het topic nog even open en laat het z.s.m. weten!

Ik ben er van 99,999999999% van overtuigd dat daarin de oorzaak was gelegen.

Enne, zonder dat ik het schreef had je natuurlijk allang begrepen dat het met name om dat 1 minuutje regeltje ging........

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan