sneller starten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky99

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2001
hallo hallo

bij het opstarten krijg ik als eerste een scherm waarin ik kan kiezen tussen twee besturingssystemen; XP en een oud systeem wat ik niet ken of wil gebruiken.
is het mogelijk deze keuze mogelijkheid over te slaan? danwel de wachttijd te verkorten? blijft nu 30 seconden hangen als ik er niet bij zit om even op enter te drukken.

overigens heb ik ooit wel ergens iets gelezen om dit te verhelpen daarbij stond ook nog tal van andere info over XP om een aantal zaken sneller of beter te laten verlopen. Tips hierover zijn ook welkom!

alvast bedankt voor de reacties

mvrgr
Frank

hallo

Hoi Franky 99
Dit kun je makkelijk aanpassen je gaat naar deze computer rechts klikken en eigenschappen
Dan krijg je systeemeigenschappen te zien , dan het tabblad geavanceerd, dan op opstart en herstelinstellingen op de knop instellingen klikken.
Dan kom je weer in een ander blad dan zie je staan standaardbesturingsysteem die 2 vinkjes uitzetten opnieuw starten en weg zijn de opstart mogelijkheden .En of je kunt ook de tijd aan passen.

Ik hoop dat je dit bedoeld Groetjes en Suc6 tycoon77

of ga naar
start, uitvoeren
type daar
msconfig
ga naar bootini
alle opstartpaden controleren

Mocht er een verwijzing staan naar een os die niet meer in het systeem aanwezig is zal xp uit zichzelf de bootini herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan