sneller...

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar geeft je weer het gevoel van op de pc van je oma te werken met die 98-look. Volgens mij schokken we de helft van de computerwereld met deze opvattingen. :D
Ik ga het wel uitproberen.

Lieve Elisa,
tja smaken verschillen natuurlijk. Ik was eerst ook erg gesteld op het uiterlijk van m'n besturingsprogramma maar ik kies nou voor de snelheid en misschien is dat omdat ik een penthium III , 700 Mhertz heb vandaar.
Ik ben constant bezig met het optimaliseren van de pc maar eens houdt dat op hé.

gr Mario

Goedemorgen Weinberg, lekker geslapen :)
Op het moment ben ik een Pentium 2 met Windows Xp aan het inrichten voor een meisje. Het verbaasd me hoe snel dat ding nog is. Natuurlijk weer zonder al die leuke programmaatjes. Ik ga wel een vraag stellen hier.
Hoe kleed ik Windows uit........want 2 gb is niet erg veel LOL

Geplaatst door Elisa
Sidi, je zei het zelfs meerdere keren......mooi, wel mooi, mooi :D
Ik doe niets voor de snelheid heb ik besloten. Het leven is al snel genoeg. :mad:
Bij mij is het een compromis met een voorkeur voor snelheid. Zo'n optie als "Menu items met overgangseffect verbergen" etc, zie ik het nut niet van in. Oké, het effect op de prestatie zal nihil zijn maar toch :) Ik blijf erbij dat WindowsXP te zwaar is met al die toeters en bellen. En eigenlijk is het raar: we kopen snellere systemen om sneller te werken, wordt er een OS gelanceerd dat zoveel zwaarder is dat je snelle machientje al gauw weer te langzaam is. (Heb je voor de gein wel 's Windows 3.1 met WordPerfect 5.1 geïnstalleerd op een AMD 2400? Vliegen! Echt waar :D )
Ofwel: het OS zal altijd de kracht van de nieuwste systemen volgen met als resultaat dat je ook altijd zult blijven optimaliseren om het beste eruit te krijgen. En dat maakt voor mij deze hobby zo leuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan