Sneller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biggetjuh

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2005
Berichten
76
is er een manier om je internetverbinding sneller te maken zonder dat het geld kost want downloaden gaat egt mega traag...
 
Die snelheid krijg je van je provider!
Tenzij er niks fout is met je verbinding kan jij er niks aan doen!
Wat is je download snelheid www.speedtest.nl en welk pakket bij welke provider heb je?
 
Uitvoeren Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 80.6 KByte/sec
(=645 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 24.9 KByte/sec
(=199 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 295.0 Conn/min


er zijn toch wel programmas waarmee je wat sneller kan downloaden ofsow?
 
Laatst bewerkt:
Welk pakket heb je van je provider en waarmee probeer je sneller te downloaden?
 
80 is niet heel langzaam, maar dat hangt van het soort pakket af wat je hebt.
Programma's die het versnellen bestaan niet al zegt men bijvoorbeeld bij DAP van wel. Veel van deze proggies ziiten ook nog een svol met Spyware!
Je kan nooit sneller gaan dan de bandbreedte die ja van je provider krijgt!
 
ja maar ik download nu op met bittorent met max 10 kb per sec en ik heb wanadoo weet niet welk pakket :S


owhja ik zit nu niet rechtstreeks op t internet er zit een hub tussen
 
Laatst bewerkt:
Dat wat je op speedtest ziet is je maximum downloadsnelheid. Dat wil in de praktijk niet zeggen dat je dat ook haallt.
Je bent ook nog eens afhankelijk van de uploadsnelheid van een ander.
Stel dat jij van mij een bestand download en ik upload dat bestand met 10 KB dan zal jij hem niet sneller binnen halen dan die 10 Kb.
 
Nu gaat het spel de hele tijd boven de 10 KB en toestrx downloade ik een screen saver met 73 kb :)
 
Inderdaad, hangt van de snelheid van de uploader af!!
Dus de upload van je screensaver is sneller dan van dat dat andere proggie. Des te sneller de upload des te sneller de download!!
 
maarja ik vind t nog steeds maf .. want soms ging mn download met 30 en half uurtje later met 0 kb......

maarja dus er is egt niks wat het kan versnellen ongeacht de spyware
 
probeer ff naar de rekening te zoeken die je van je provider krijgt.
Vermoedelijk staat hier meer informatie over de dienst die je daar afneemt.

Een download test bij speedtest van 645 kbps duidt erop dat je een traag abonnement hebt. Dit is vermoedelijk wel te veranderen, door over te gaan op een andere provider.
Maar ja.. Ik weet niet wat je nu betaald en hoelang je al een abonnement hebt.

Ik download ook maar met 10-30 kB/s met bittorrent en ik heb een internetverbinding van 4000 kbps (dus zoveel keer sneller als jouw verbinding)
Probeer eens een legale torrent te downloaden, bijv een bepalde linux-versie
 
hey bedankt voor de reacties maar nu download ik met 80 kb op bittorent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan