Snellere processor voor Asus A7V266-E

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taigar

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2010
Zoals de titel zegt, wat voor een processor die sneller is als wat ik nu heb kan ik op m'n moederbord plaatsen?

Specificaties:

http:/valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1202443

Wat zou zoiets ongeveer kosten.

En nee, ik ga geen andere pc kopen. Die heb ik wel (post ik dit bericht ook mee). Het is gewoon voor de hobby.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Goedemiddag,

Deze Athlon XP 2600+(266FSB)(Model 8)(Thoroughbred is de snelste processor die op je moederbord kan en aan gezien je link niet werkt weet ik niet welk je nu hebt

Ps. Welkom op Helpmij

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zie dat je nu de 1700 hebt dus je gaat er inderdaad mee op vooruit , en als je nu de standaard koeler hebt zou je hem eerst kunnen proberen wordt hij te heet dan kan je altijd nog andere koeler er op doen.
neem aan dat je al koeling in de kast hebt?

Laatst bewerkt:
ik neem aan dat er standaard koeling inzit?

En een snellere dat 2600 kan ook gewoon? Zolang het maar athlon XP is?

Hoi,

Op de site van Asus kan je zien welke processor je moederbord kan hebben
stap 1 klik download stap 2 selecteer product (motherboard stap 3 selecteer je socket (socket A (462) stap 4 je type en dan even voor xp kiezen en dan krijg je een scherm met drivers maar links in beeld staat support processor en dan kan je zien welke processor je allemaal kan hebben.

Ik verwacht binnenkort een AMD Athlon XP 2600+ via de post, dus dan kan ik aan het werk.

Maar stel dat ik nou nog meer wil vervangen (om 'm sneller te maken, en voor de hobby).

Ik zou extra geheugen kunnen toevoegen (ooit is er een 1 Gb kaartje ingekomen, en volgens mij is er nog een slot over voor nog zo'n kaartje?)

Of een andere HDD kan ook helpen?

Laatst bewerkt:
Hoi !

Andere HDD heeft geen zin op 'n dergelijk oude PC.

1 Gig bijplaatsen zou moeten kunnen op je mobo.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan