Snelmenuprobleem in PP

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb een powerpointpresentatiegemaakt in pp 2000. Ik kies ervoor om de presentatie weg te schrijven via inpakken en wegwezen. Ik kies onder extra-opties ervoor om geen snelmenu weer te geven (haal het vinkje dus weg). Maar als ik de presentatie weer laat geven op een automatisch opstartbare cd (met een autorun bestandje) dan wordt dat snelmenu er toch weer bij weergegeven. Ik heb een bijlage bijgevoegd om een voorbeeld te geven van dit snelmenu. Ik heb nog een plaatje dus in het volgende bericht ga ik verder met uitleggen van probleem...

viewer

In pp heb ik het dus uitgevinkt, maar toch wordt het weergegeven. Op de cd is ook de viewer toegevoegd. Klik ik de viewer open in verkenner krijg ik bijgevoegde bijlage. Daarin staat dus (onder opties) dat de opgeslagen instellingen overgenomen moeten worden (bovenste vinkje)... en toch staat 'knop snelmenu weergeven' aangevinkt en is dit snelmenu er ook weer....
Hoogst irritant omdat ik op die plek in de rest van de presentatie (250 dia's) al een knop met hyperlink heb staan. En dus staat dit snelmenu eroverheen... Hoe krijg ik dat snelmenu nu definitief weg???? Ik hoop dat iemand me spoedig kan helpen...
thanks..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan