snelstart werkbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
hallo ik krijg plotseling mijn werkbalk snelstarten niet meer te zien. Als ik er op klik krijg ik de boodschap kan werkbalk niet maken. The profile could not be found. Ik heb wel een virus gehad: Antivirus 2011. Heeft het daarmee te maken? Dat virus heb ik er af. Hoe kan ik die werkbalk weer terugkrijgen? Alvast dank.

Sowieso moet er een map Quick Launch staan op de volgende locatie (Windows XP):
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
Hierin staan de snelkoppelingen van de items die je in de balk wilt tonen.

Daar staat geen quick launch. Heb er een map gemaakt met de titel quick launch. Maar nu komt nog de boodschap the profile could not be found.

Laatst bewerkt:
Haaaaaaaaaa ben ik weer. Ik heb de snelstartbalk weer terug. Had ook nog een oude backup op mijn externe harde schijf. Heb de inhoud van die quicklaunch naar mijn nieuwe quicklaunch gekopieerd en nu heb ik het grootste gedeelte weer terug. Toch bedankt.

Wat dit met hardware te maken heeft begrijp ik niet. Graag de volgende keer de juiste sectie opzoeken.

hallo, waar moet ik die vraag dan stellen? Ben niet zo goed thuis in die dingen,

Maar ik heb nog een vraagje. Ik krijg nog steeds een venstertje op mijn bureaublad bij het opstarten. The profile could not be found. Hoe krijg ik dat weg. Lieve groetjes.

Hoi

Als je even aangeeft welk OS het betreft kan ik hem alsnog even verplaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan