Snelste AM2 Socket processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silas

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Hallo,

ik heb nu een AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5600+, maar deze wordt me te langzaam dus ik ben op zoek naar de allersnelste AM2 socket processor, dit is erg lastig te vinden omdat de helft van de sites geen onderscheid maken tussen AM2 en AM2+

Wat is de snelste AM2 processor? of kan een AM2+ ook in een AM2 Socket?

bedankt

maar deze wordt me te langzaam

Ik ben zo nu en dan op deze website aanwezig en als ik een vraag / opmerking lees zoals hierboven, dan word ik bijzonder nieuwsgierig. Waarom / waardoor blijkt dat die processor te langzaam is? Wat zijn de specificaties van de overige (cruciale) hardware: Mobo, videokaart, merk, type en hoeveelheid geheugen?

Ik mag toch hopen dat je niet met 2 giga intern geheugen werkt als je Vista draait? Da's de goden verzoeken als je écht performance verbetering wil hebben.

[edit] inmiddels je systeem bekeken. Het zijn allemaal redelijk snelle componenten, maar als je echt snelheid wil hebben, waarom heb je dan nog geen Raptor in je systeem zitten en specifieke supersnelle game mem-modules zoals bijv. de Black Dragons van G.E.I.L. [end edit]

Laatst bewerkt:
Eey bedankt voor de snelle reacties, btw ik heb nu 4GB geheugen, ik weet had het nog niet geupdate

om antwoord te geven op zn vraag: de amd athlon x2 6400+, en de snelste am2+ cpu..is de amd phenom 9850be

ja, das heel leuk maar de amd phenom 9850be kan toch niet, omdat mijn moederbord maar een max bussnelheid van 1000 mhz heeft?

ja, das heel leuk maar de amd phenom 9850be kan toch niet, omdat mijn moederbord maar een max bussnelheid van 1000 mhz heeft?

dat weet ik ook wel..maar ik heb ook even de snelste am2+ processor erbij gezegd...gwn voor de leuk:D

maar verder is de athlon x2 6400 gwn de snelste socket am2 cpu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan