Snelste Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

stanvanbeek

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Hallo,

Ik wilde een antivirus aanshaffen, maar ik wil graag een antivirus waar de computer niet traag van wordt.
Welk is dan het allerbeste?

Alvast bedankt voor enige reactie.

Groeten, Stan van Beek

Als minder systeembelastende av scanner zou ik gaan voor nod32, kaspersky of Avast.
In dat geval zou ik dan niet gaan voor norton of mcafee.

Beste Stan,

Via http://www.kaspersky.nl/nl/homeuser kun je een gratis 30 dagen trial-versie downloaden van Kaspersky Anti Virus 2010 of Internet Security 2010.

Ook kun je online veel onafhankelijke reviews vinden van de diverse beschikbare Anti Virus producten. Computersnelheid is daarbij vaak een terugkerend thema.

Veel succes met je keuze.

Vriendelijke groet,

Martijn

Kaspersky Lab Communicatie

Ik zelf heb AVG ben ik zeer tevreden over een echte aanrader:thumb:

succes met kiezen

gr.stijko

kaspersky is goed. Is erg snel, Maakt mij pc niet sloom.

Zal k doen.

Avast

Avast is de beste virus scanner ooit en voor een half jaar gratis.

daarna kan je gewoon een key downloaden en heb je hem voor altijd !

BART !

Nod32 bevalt me prima of Kaspersky

AVG zowiezo niet nemen heeft me vaak in de problemen geholpen

Werk al jaren met AVG.... Nooit problemen gehad.
Jammer voor de persoon boven mij, maar AVG is uitermate geschikt voor een thuiscomputer.

ligt er aan wat je doe :D

Nod32 vind ik toch super en kaspersky ook:)

AVG gebruik je als je alleen je mail check op je pc :D

Avira AntiVir Free is (ook) uitermate geschikt voor thuisgebruik.

Ja dat zeg ik ook niet :

AVG is handig als je alleen je email checkt niet als je wat meer met je pc doet :)

Blijft dus onzin. Een pc gebruik je niet alleen voor Email.

daarom moet je AVG ook niet nemen HAHAHA

sorry maar ik heb hier hele slechte ervaringen mee:(

Bij heel veel mensen doet AVG het goed en deze komt voor een gratis antivirusscanner vaak goed uit de tests. Het is een goed alternatief voor mensen, die niet willen betalen voor een antivirusscanner. Blijft dus een vreemde opmerking, want deze is alleen op je eigen ervaring gebaseerd.;)

Laatst bewerkt:
Ja dat is waar ja voor de gene die niet downloaden zal ik deze ook aanraden het is al weer half jaar terug dat ik deze gebruikte dus er zal wel veel veranderd zijn ik zag 4 maanden geleden dat er ook allemaal nieuwe extra's inzitten zoals email en internet betaal gebeuren

Sorry dat ik dat zei over AntiVir heb rapporten gelezen en vind de meeste worms/virussen 69%

Maar, NOD32 is de snelste en vind 56%

maar, blijf nog steeds dat avg niet zo'n goede keuze is maar handig als gratis maar dan kan je beter AntiVir

Laatst bewerkt:
Als minder systeembelastende av scanner zou ik gaan voor nod32, kaspersky of Avast.
In dat geval zou ik dan niet gaan voor norton of mcafee.

Het klinkt misschien vreemd maar ik zou voor norton internet security 2009 gaan.
Bij deze hebben ze het geheugen gebruik tot 8 mb teruggedrongen en ik heb zelf ook niet zo'n snelle pc maar heb nergens last van na de installatie. Omdat ze een slechte naam hadden opgebouwd met het geheugengebruik hebben ze er eindelijk wat aangedaan.
P.S.: is 15 dagen trial in het nederlands.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan