Snelste opties voor pc sneller te laten werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

RicoCaliente

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
Berichten
146
hoi ik moet dalijk even de pc van onder fixen, hij loopt ontiegelijk traag, voor internet op te starten heeft hij wel 10 minuten nodig !!, hoe kan ik het beste alles beetje ''clearen'' zodat die ( net zo snel als voorheen ''na de xp instalatie'' was ) ZONDER backup/opnieuw te instaleren etc. want er staan veel te veel belangerijke bestanden op, overal en dat duurt meer dan 3 dagen om alles te zoeken en te backuppen,

bedankt,! RicoCaliente :D:thumb:
 
je kan ook even kijken wat er allemaal meestart met windows, misschien zit er wat bij wat niet nodig is ( vaak starten downloadprogramma's mee, diverse messengers, of zelfs gewoonweg troep wat er niet thuishoord, maar wel je pc dus vertraagd ).

ga naar startmenu en klik op uitvoeren. voer " msconfig " in en druk op enter. Ga vervolgens naar tabblad " opstarten " . Als er iets tussen zit wat er zeker niet hoort, haal je het vinkje weg. Weet je het niet zeker, zoek dan even op google.

succes ;)
 
je kan ook even kijken wat er allemaal meestart met windows, misschien zit er wat bij wat niet nodig is ( vaak starten downloadprogramma's mee, diverse messengers, of zelfs gewoonweg troep wat er niet thuishoord, maar wel je pc dus vertraagd ).

ga naar startmenu en klik op uitvoeren. voer " msconfig " in en druk op enter. Ga vervolgens naar tabblad " opstarten " . Als er iets tussen zit wat er zeker niet hoort, haal je het vinkje weg. Weet je het niet zeker, zoek dan even op google.

succes ;)

ja heb ik t oevallig gedaan had ff paar onzin eruit geduwt ;)
maar opstarten gaat nu wel wat sneller maar voor de rest bijv. een map openen
wacht je gewoon 1 minuut op .. ofzo.. echt raar! en ik heb alles gedaan wat die poster hier boven heeftgedaan , ging goed, alles eruti gegooit heb nu bitdefender erop schijnt suppergoed te werken ( op mijn eige pc ook ;) ) maarja!..

stof check morgen dan maar eens doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan