sneltoets met emailadres maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

elitbv

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2010
ik heb een lang emailadres dat ik nogal eens een keertje of wat op een dag moet typen.
Is er een mogelijkheid om een (functie)toets te programmeren zodat ik met 1 druk op de knop mijn emailadres kan laten verschijnen?
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb in de gadgets (W7) een "post-it" met zaken die ik vaak tik. Hier selecteren en dan kopieren werkt prima

of een lege file aanmaken met als file naam je lange e-mail adres en deze op de desktop leggen; en als je dan het e-mail adres nodig hebt even de filenaam kopieren. Dan moet je wel opletten dan de extensie (.nl of .com) meeneemt.

Ron

Maar tegen die tijd dat je die files geopend heb heb je je emailadres ook getypt denk ik.

Ik bedoelde de files waar jij het over had. Met die post-it's maken. Tegen die tijd dat je knippen+plakken hebt gedaan heb je je email adres ook ingetypt.

Ik dacht dat het mogelijk was om gewoon tekst onder toets of toetscombinatie te programmeren, maar Aa met al is er dus nog niet zo'n simpel antwoord op te geven blijkt wel.

Het ligt eraan waar je dat mailadres steeds moet typen op formulieren on-line?
Als je FF als browser hebt kun je een add-on downloaden waardoor je e-mailadres automatisch verschijnt na de eerste getypte letter.
http://www.formhistory.blogspot.nl/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan