sneltoets naar muziekbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Berichten
197
Is het mogelijk om een sneltoets naar een muziekbestand te maken. Dus dat ik met 1 toets op het toetsenbord een muziekbestand afspeel ?
 
Hoi,

Oeit .... sneltoets gekoppeld aan een muzieknummer zou 'k niet weten.
Je kan wél een snelkoppeling maken in de werkbalk snelstarten natuurlijk. Dan is één keer klikken voldoende .....

Ga met de muisaanwijzer op het muziekbestand staan en sleep deze met de rechter muisknop ingedrukt naar de werkbalk snelstarten en kies wanneer je de knop loslaat voor 'Snelkoppeling maken'
 
Met één toets is moeilijk... met 3 gaat lukken...
Maak een snelkoppeling naar het nummer op het bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op een snelkoppeling en kies voor Eigenschappen.
In het tekstvak Sneltoets onder het tabblad Snelkoppeling kunt je vervolgens een toetsencombinatie met Ctrl+Alt+ een letter of cijfer maken. [druk op de ctrl toets en vul een letter in] Als je dit gedaan hebt, klikt je op de knop Toepassen.
Als je nu de sneltoetscombinatie gebruikt zal het nummer waaraan je de toetsencombinatie hebt toegewezen opstarten, in welk programma je ook bezig bent......
 
hartstikke bedankt het werkt fantastisch, geweldig gewoon. Ik ga nu mijn favo liedjes allemaal koppelen aan toetsen :thumb: Dan moet ik ze wel uit elkaar kunnen houden mja :p Vedder ook bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan