Sneltoets op gewiste snelkoppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berthy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
Berichten
3
Hallo, ik heb een probleem met mijn snelkoppeling Van Word. Ik heb namelijk voor de snelkoppeling van word een sneltoets gemaakt: Namelijk Ctrl+Alt+W. Met deze combinatie tegelijk open ik dus meeteen Microsoft Office Word. Maar ik heb deze Word geuninstalled en de snelkoppeling die ik in de snel menu heb zitten, weet ik niet echt meer zeker of ik die ook verwijderd heb.. maar ik heb die in iedergeval niet vinden.

Nu ik een andere Word heb geinstalleerd, wou ik de snelkoppeling van dit Word in het snelmenu dus hetzelfde sneltoetsen laten toepassen(Ctrl+Alt+W) maar dan geeft het een fout melding weer, namelijk:

fout%20melding.JPG


Dit gebeurt eveneens als ik gewoon Ctrl+Alt+W indruk.

Dus hoe kan ik deze commando (Ctrl+Alt+W) verwijderen, zodat ik het weer kan gebruiken voor deze snelkoppeling voor Word?

Bijvoorbaat mijn dank.
 
Snelkoppelingen met sneltoetsen kunnen (volgens mij) alleen op je bureaublad staan.

Heb je al eens Word los gestart, en dan de snelkoppeling gebruikt?
 
Snelkoppelingen met sneltoetsen kunnen (volgens mij) alleen op je bureaublad staan.

Heb je al eens Word los gestart, en dan de snelkoppeling gebruikt?

Ik gebruik altijd snel toetsen in mijn snelmenu en het werkt goed. Totdat ik die ene dag mijn oude Word snelkoppeling verwijderde zonder dat ik eerst de sneltoets in de snelkoppeling verwijderde. En nu kan ik Word niet meer met het commando Ctrl+Alt+W oproepen. Want dan krijg ik het een fout melding te zie als je ziet op het plaatje hierboven. (Maar gewoon openen wil dus wel; via de zijn snelkoppeling of het .exe bestand).
 
Sneltoetsen in koppelingen werken ook als ze niet op je bureaublad staan.
Ik vermoed dat je een sneltoets heb gemaakt voor, laten we zeggen, Word 97. Word 97 heb je verwijderd en Word 2003 geinstalleerd. Nu heeft Windows de Wordt 97 sneltoetsen nog steeds ergens staan, dus probeert Windows ook naar Word 2003 ook Word 97 op te starten, wat dus die foutmelding veroorzaakt.
Een oplossing die MISSCHIEN zou kunnen werken is: Word 2003 verwijderen, Word 97 installeren, zodat je de originele snelkoppeling weer krijgt, welke je fixt. Vervolgens Word 97 verwijderen en Word 2003 weer installeren. Erg omslachtig, maar ik weet zo 123 geen andere oplossing.
 
IgniteIddo, ik heb je advies gevolgd. En het wil!! Ik ben echt ontzettent bij dat hij het nu weer doet. In principe is de oplossing heel logisch, waarom ik het er zelf niet aangedacht heb zou ik zelf niet weten. Wellicht domweg over het hoofd gezien. Maar IgniteIddo bedankt voor je reactie, je hebt me goed geholpen. Dank je wel!:thumb:

artist5482, wat betreft jouw probleem.
Dat probleem heb ik zelf nooit gehad. Het is in mijn ogen wel een ongewoon probleem. Want hij zou eigenlijks minimaal een foutmelding moeten geven.Maar aangezien je zei dat het sinds een enige tijd dit geval is; Zou ik zelf altijd eerst een systeem herstel proberen. Want dan kun je misschien met deze methode, zegmaar ”terug in de tijd“ gaan toen het probleem nog niet voordeed. (Bij mijn probleem kon ik het al niet meer doen het was daarvoor al telang geleden)
Maar dit heeft wel veel van mijn problemen opgelost. Maar ja, ik weet nu niet of het nog wel bij jouw kan, omdat je je windows XP opnieuw hebt geïnstalleerd. Wel raar trouwens dat er zelfs dan nog je dat probleem hebt. Nou, ik hoop dat je een oplossing vind. Want veel meer weet ik helaas zelf ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan