Sneltoets taalbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

sook

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
274
Sneltoets

Weet iemand de sneltoets combinatie dat het scherm opend met taalinstellingen. Waar je je toetsenboord taal kan kiezen of toevoegen. normaal staat deze op je taakbalk, maar daar is hij weg.
Wil de toetsenboord sneltoets weten, niet hoe je er ook kan komen. nogal van belang;)

mvg
 
Laatst bewerkt:
Probeer in eerste instantie rechtsklikken op een leeg stuk van de taakbalk, en daar kiezen:
Werkbalk -> Taalbalk

Komt ie dan niet, dan op je bureaublad een snelkoppeling maken naar intl.cpl
Rechtsklikken op die snelkoppeling en in het vakje Sneltoets een eigen sneltoets definieren.

Succes,

Tijs.
 
Volgens mij is daar geen sneltoets voor om het op te roepen tenzij je die zelf opgeeft.

Als die toetsenbord instellingen wel op je taakbalk staan dan zijn de sneltoetsen:

alt shift verandert de taal
ctrl shift verandert de keyboardlayout binnen die taal.

Maar als het niet meer op je taakbalk staat heb je er weinig aan
 
de reden is dit.

Standaard heb je toetsenboord op Amerikaans-Nederlands of Nerderlands-Nederlands, enzovoort. Er zijn iets van 2 categorien met elk 2 instellingen. Als je alle instellingen verwijderd, behalve Nederlandr. Dan veranderd words ook niet meer de grammar controle in een andere taal. Als je nog maar 1 instelling hebt dan verdwijnt dat icoon "taalbalk".

Als ik dus bij werkbalk, taalbalk aanklik komt er niks. Ja de balk wordt iets breder maar er staat niks.

Bij bijlages zie je welke optie waar ik over praat. Ik heb de overige toetsenboord talen verwijderd.
 

Bijlagen

  • toetsenbordindeling.gif
    toetsenbordindeling.gif
    25 KB · Weergaven: 97
Daar moeten natuurlijk wel de overige talen komen te staan die je wilt gebruiken. Dan kun je switchen tussen talen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan