• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sneltoets ter vervanging van dubbelklik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChristianEvers

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2006
Bestaat er voor Excel een sneltoets of iets dergelijks voor aanvullende tekstinvoer binnen een cel?

Als ik op een cel sta waar reeds tekst in staat en ik wil hier nog iets bij tikken dan moet ik eerst op de cel dubbelklikken om toegang te krijgen tot de inhoud. Kan ik deze dubbelklik ook vervangen door een toetsenbord actie?

Bestaat er voor Excel een sneltoets of iets dergelijks voor aanvullende tekstinvoer binnen een cel?

Als ik op een cel sta waar reeds tekst in staat en ik wil hier nog iets bij tikken dan moet ik eerst op de cel dubbelklikken om toegang te krijgen tot de inhoud. Kan ik deze dubbelklik ook vervangen door een toetsenbord actie?

F2 doen

ik had alle shift-alt-ctrl-enter combo's al geprobeerd, blijkt het een F-knop te zijn...

Heel erg bedankt! :thumb:

De F2 knop is standaard in windows om gegevens te bewerken, probeer het maar eens in explorer op een map of een document.

Groet,
Ferenc

formule bewerken

als je nog eens op F2 drukt, kan je met de pijltjes naar een cel gaan die je in de tekst/formule wilt opnemen.

steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan