Sneltoets voor windows live mail voor bijlage openen, opslaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meg

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Hallo

Voor een blinde vriend ben ik opzoek naar sneltoetsen voor Windows live mail. Veel heb ik er al via Google gevonden. Ik kan niet de sneltoetsen vinden voor het openen, opslaan en het bijvoegen van bijlagen.
Is er iemand die mij hieraan kan helpen. Het programma draait onder Windows 7

Groeten!

Meg

Kan er niet naartoe worden getabt, en vervolgens met de (context)menu toets voor opslaan worden gekozen? (even benieuwd hoor) Hoe leest deze persoon de mail dan? met zo'n braille apparaat, of wordt het voorgelezen?

Nee er kan niet naartoe worden getabt. Hij maakt gebruik van de braille leesregel en voorlees functie

Ik lees (alleen voor het toevoegen van een bijlage): The keyboard shortcut for attaching a file in Windows Live Mail 2011/2012 is Alt-M I A, or Ctrl-J to insert an image file.
Ik neem aan dat dit gebaseerd is op de ENG versie ervan. Dus (bijv.) zou het kunnen zijn dat je in de NL versie Alt-I moet gebruiken om Invoegen te kiezen, maar dat weet ik dus niet zeker.
Andere Engelse shortcuts staan hier, ook voor het opslaan van bijlagen, maar ook daar vermoed ik dat je die eerst naar het NL moet 'vertalen' om ze werkend te krijgen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Misschien kun je kijken naar alternatieve mail clients als mozilla thunderbird.

De sneltoetsen in het Engels werken niet. Ook niet de 'vertalingen' werken behalve Alt i. bedankt daarvoor! Bij thunderbird heb ik nog geen sneltoets voor bijlagen opslaan gevonden. Bedankt voor jullie hulp! Ik ben open voor nog meer adviezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan